איך לבחור מיטת מעבר לתינוק

מיטת תינוק היא מיטה ייעודית לתינוק, והיא עשויה בדרך כלל ממתכת או פלסטיק. המיטה נמצאת בדרך כלל בחדר הילד ונועדה לשמור על התינוק מפני פציעה בזמן השינה. ניתן להשתמש במיטת תינוק כדי להעביר פעוטות מהעריסה למיטה המותאמת לצרכים ולגודל שלהם, כך שהם יוכלו להמשיך לישון בכל לילה בנוחות ובבטחה. 

החשיבות במיטה ייעודית לתינוקות ופעוטות

מיטת תינוק יכולה להגיע בצורות וגדלים שונים. חלקם נועדו להתאים לחללים צרים בעוד שאחרים קומפקטיים יותר. עיצוב טיפוסי מורכב מלוח משופע התומך במזרן, שעשוי בדרך כלל מכותנה או קצף. ניתן למצוא מיטות תינוק הזמינות במגוון צבעים, צורות וגדלים. הן זמינות גם במגוון רחב של חומרים.

מיטת התינוק נועדה להיות בטוחה עבור התינוק שלך. היא אמורה לספק את הכמות הנכונה של תמיכה ונוחות עבור ילדך לישון ללא כל  סכנת חנק. המיטה מורכבת בדרך כלל מבד רך כמו כותנה או פוליאסטר. מיטת התינוק היא פריט חשוב שתזדקקו לו כשיהיה לכם תינוק חדש בבית. זה לא רק קשור למתן תמיכה ובטיחות, אלא זה גם כדי להבטיח שילדכם ישן מספיק מדי לילה, מה שיכול לעזור לו לגדול בצורה בריאה ולפתח מיומנויות קוגניטיביות טובות יותר בטווח הארוך.

מהי מיטת מעבר לתינוק?

מדובר על מיטה שנועדה להעניק מעבר הדרגתי לפעוט ממיטה של תינוקות למיטה של ילדים, שאלו הן מיטות עם פתח קדמי בדופן של המיטה, בשונה ממיטות תינוק שכל דפנות המיטה מוגבהות לבטיחות התינוק. מיטה כזו מקנה לפעוט את האפשרות לעלות ולרדת מהמיטה בכוחות עצמו, ולהתרגל לשינה במיטה “של גדולים” ללא דפנות הגנה מוגבהות.

כיצד בוחרים מיטת מעבר מתאימה?

ראשית יש לבדוק את בטיחות המיטה. לחלק מהמיטות יש ריפוד נוסף או תמיכת מזרון כדי להבטיח שילדכם יהיה בטוח בזמן השינה. שנית היא הנוחות, ושלישית היא העיצוב, שניתן למצוא בסגנונות רבים ושונים ממסורתי ועד מודרני ומה שביניהם.מוזמנים להתרשם ממגוון עריסות באתר של בייבי שארק >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקות מי שפיר
לא מעט נשים בוחרות לבצע בדיקת מי שפיר, על מנת לוודא את התקינות של העובר שלהן. מדובר על בדיקה, המבוצעת...
קרא עוד »
נוב 23, 2020
בדיקת זרע
בדיקה וניתוח זרע, הידוע גם כבדיקת ספירת זרע, מנתח את בריאותם וכדאיותו של זרע הגבר. זרע הוא הנוזל המכיל...
קרא עוד »
יול 05, 2020
היתרונות של הזמנת רופא עד הבית בכפר סבא
כפר סבא היא אחת מהערים שמציעות חיים עם איכות גבוהה לתושביהן. אחד המרכיבים הוא כמובן שירותים רפואיים...
קרא עוד »
נוב 29, 2020