פסים למניעת החלקה

פסים למניעת החלקה

בלא מעט מבנים, בין אם אלה מבנים ציבוריים, מסחריים, מבני חינוך, מבני בריאות ומבנים אחרים, אנחנו יכולים למצוא פסים למניעת החלקה. פסים אלו מוצבים על הרצפה ומטרתם למנוע כל אפשרות להחלקה בין אם זה במקרים של ריצה, הליכה או כל דבר אחר.

פסים למניעת החלקה הם מאוד אפקטיביים וחשובים, ולו בגלל העובדה שהם מאוד בטיחותיים. יש מקומות בהם אפשר למצוא אותם, למשל בתי ספר, שם הם מותקנים ומונעים אפשרות להחלקה של ילדים כשהם רצים, דבר שהוא טבעי מן הסתם. הפסים מונעים מהם אפשרות לרוץ ומאיטים את קצב התנועה שלהם.

אך לא רק במקומות בהם יש ילדים אותם פסים חיוניים ושימושיים אלא גם במקומות אחרים. למשל, אנחנו יכולים למצוא פסים למניעת החלקה גם במקומות נוספים, מקומות בהם יש מבוגרים. למשל, אנחנו יכולים למצוא אותם בלא מעט מוסדות ציבוריים בהם יש מבוגרים אשר מתניידים עם מקלות הליכה, הליכונים ועוד. המטרה של הפסים במבנים אלו היא, לאפשר להם לשמור על יציבות, לשמור על הליכה יציבה ובטוחה, מבלי שיהיה חשש שייפלו.

פסים למניעת החלקה יכולים להקל במידה ניכרת על התנועה, בוודאי בקרב אנשים שמוגבלים בכך. הפסים גם מעניקים להם תחושת ביטחון ניכרת וגם מאפשרים להם ללכת באופן יציב וישר בלי חשש שמשהו יקרה להם.

אנחנו יכולים למצוא מגוון דוגמאות של פסים למניעת החלקה אשר מותקנים במבנים שונים. חשוב לומר, שאנחנו יכולים למצוא במבנים מסוימים, מספר סוגים של פסים למניעת החלקה, בין אם מדובר בפסים שממוקמים בחדרי מדרגות, מקום בו אפשר להחליק בקלות, הפסים מאפשרים נקודות דריכה נוחות ובטוחות, כנ"ל לגבי חדר האמבטיה, בכניסה ויציאה מתחבורה ציבורית, בכניסה ויציאה ממעליות ועוד.

כמו כן, אנחנו יכולים למצוא פסים למניעת החלקה במדרכות ובמשטחים אחרים בתוך המבנה וכן מחוצה לו. הפסים יכולים להיות בנויים בצורות שונות, בין אם בצורות מעוגלות, צורות פסי רוחב ואורך ועוד.

לפני שבוחרים היכן להתקין פסים למניעת החלקה אנחנו יכולים להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת שנוכל ליהנות משימוש יעיל ואפקטיבי בפסים אלו.

קרא גם על מדבקות נגד החלקה

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות
הרבה אנשים לא מבינים את ההבדל בין דיור מוגן לבית אבות, על פניו נראה שאלו דברים זהים – מקום בו מתגוררים...
קרא עוד »
מאי 19, 2015
ניתוחי בקע – מידע חיוני בנושא
מצב בו צריך לבצע ניתוחי בקע יהיה בדרך כלל כאשר ישנה בליטה לא תקינה של איבר שאמור להיות בחלל הבטן אך...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
סדנאות טנטרה – ללמוד ולתרגל איך מכניסים אהבה בריאה לחיים
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מגלים עניין בעולם הטנטרה. חשוב להבהיר מראש כי אין מדובר כאן על...
קרא עוד »
יול 08, 2020