משחה לשרירים תפוסים

משחה לשרירים תפוסים

עם השנים, אנחנו יכולים למצוא על המדפים יותר ויותר משחות שיכולות להקל בשחרור שרירים תפוסים. הסיבה לכך היא, שעם השנים יותר ויותר אנשים עושים פעילויות גופנית ולכן קיים ביקוש למשחות שכאלה.

משחות אלו משמשות ספורטאים מקצועיים אשר השריר שלהם נתפס ואין להם זמן לבצע שחרור מסיבי שלו, ספורטאים חובבים שמתמודדים עם שרירים תפוסים לפני או אחרי אימון או תחרות וכן אנשים שאינם עוסקים בפעילות ספורטיבית והשריר שלהם נתפס מסיבות שונות, בין אם תנועה לא נכונה, השפעות של קור וחום, מאמץ יתר, מאמץ שהם לא רגילים אליו ועוד.

לפני שאנחנו נסביר כיצד משתמשים במשחה, חשוב לומר, האופציה הראשונה לשחרור שרירים תפוסים, היא להמשיך ולבצע פעילות בעצימות נמוכה יותר. הכלל הוא, שאם כואב לנו בשריר מסוים, מוטב שנמשיך לעשות פעילות ולא נשב וננוח, כי אז יכאב לנו יותר. עם הזמן אנחנו משנים את שיווי המשקל ויוצרים איזון חדש בו אנחנו כבר יכולים לבצע פעילות גופנית ברמה גבוהה יותר.

לכן, אם התחלתם להתאמן והשריר נתפס, אל תמהרו לעצור הכל ולנוח, פשוט תמשיכו להתאמן רק בעצימות נמוכה יותר, והשריר יתרגל לעובדה שאתם משתמשים בו והוא יפסיק לכאוב. במידה ואתם מתאמנים הרבה זמן והשריר נתפס, אז מתיחות ועיסוי יכולים לעזור. באופן כללי, יש לבצע מתיחות לפני כל ואחרי כל אימון בשביל שהשריר לא ייתפס. חשוב גם לאכול הרבה חלבונים אשר יבנו את השריר ויהפכו אותו לחזק יותר.

אז כיצד המשחה יכולה לעזור לנו? ובכן, משחות לשרירים תפוסים יכולים לעזור באופן נקודתי. נניח וכואב לנו שריר מסוים, אז אנחנו יכולים למרוח את המשחה לפני אימון או תחרות, ואז אנחנו לא נרגיש את השריר התפוס ונוכל לעבוד איתו. על מנת שזה יקרה, אנחנו צריכים למרוח את המשחה היטב על השריר ולשפשף חזק עד שהמקום יתחמם.

במקרה ומדובר בשריר שנתפס למשך כמה ימים ולא משתחרר, אז יש למרוח בכל פעם כשאנחנו יוצאים לפעילות או אחריה, את המשחה, ובמקביל לבצע תרגילי מתיחות, עיסויים וכך עם הזמן הוא ישתחרר.

לעוד פרטים על משחה לשרירים תפוסים, לחצו כאן…

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפרעות שינה – מה זה וכיצד זה יכול להשפיע עלינו
לא מעט אנשים, מתמודדים עם חוסר יכולת לישון שינה סדירה. מדובר על מצבים שגורמים להם לקום מספר פעמים...
קרא עוד »
יול 24, 2020
איך לבחור מומחים לבריאות העור?
האם ידעתם כי האיבר הכי גדול בגוף האדם הוא העור שלו? עור האדם הוא כזה שחשוף לכל מה שקרה, קורה ויקרה לו...
קרא עוד »
אוק 21, 2021
4 רעיונות לחדר הכושר המושלם בבית
אם יש לכם חדר מיותר בבית, אם אתם רוצים לשמור על כושר ולעשות זאת בסלון, אם בא לכם לחסוך כסף על חדרי כושר -...
קרא עוד »
מאי 29, 2019