מתי יש צורך בהחלפת מפרק ירך

החלפת מפרק ירך

מפרק הירך הוא מפרק חשוב מאוד המחבר בין עצמות הגפיים לעצמו האגן. מכיוון שמפרק זה מחבר בין עצמות הגפיים לעצמות האגן ונתון לתזוזות רבות בשל העובדה שהוא זה שמאפשר את מרחב התנועה של הגפיים, הלא שהוא חשוף לפגיעות שונות כגון: שחיקה. כאשר מפרק הירך נשחק זהו דבר אשר גורם לכאבים שונים ולפגיעה באיכות החיים של האדם אשר סובל משחיקה זו. ישנם מצבים שבהם כאשר נשחק מפרק זה, אין מנוס מלעבור ניתוח הגובל בהחלפת מפרק ירך.

פרוצדורה ניתוחית להחלפת ירך

כאמור, כאשר מפרק הירך נשחק בגופו של אדם כלשהו, האדם יכול לסבול מכאבים רבים מעצם העובדה שעצמות האגן ועצמות הגפיים מתחככות אילו באילו. ישנם בני אדם אשר מסתפקים בטיפולים שמרניים כגון: טיפולים תרופתיים להקלה בכאב וטיפולי פיזיותרפיה. אולם, ישנם אנשים אשר סובלים מכאבים עזים ומפגיעה באיכות חייהם, אשר אין בכוחם של הטיפולים השמרניים לסייע להם. לכן, אותם האנשים יפנו לפרוצדורה ניתוחית שמטרתה היא להחליף בין מפרק הירך השחוק והפגוע, בחלקי מתכת או ברזל המדמים את פעולתו. בכדי שהפרוצדורה הניתוחית להחלפת ירך תסייע לאדם העובר אדם לשוב לפעילות תקינה תוך פרק זמן קצר, יש צורך לבחור במנתח המומחה בתחום, על מנת שאחוזי הריפוי של הניתוח יהיו גבוהים.

מדוע כדאי לעבור ניתוח החלפת מפרק ירך

אם אתה סובל מכאבים חמורים בגין שחיקה של מפרק הירך ואתה חש כי אינך מסוגל להתמודד עם הכאבים הללו ואתה סובל מאוד, כדאי שתפנה למנתח אורתופדי המומחה בתחום, שיסייע לך לקבל את החיים שלך בחזרה, על ידי פרוצדורה ניתוחית של החלפת מפרק הירך. לא פעם, זהו הפתרון היחיד למען שיפור חייהם של אנשים הסובלים משחיקה של מפרק הירך. כמו כן, במידה ואתה סובל מכאבי ברכיים חמורים הנובעים משחיקה של הסחוס שבין העצמות בברכיים, כיום תוכל לבצע ניתוח החלפת מפרק ברך. ניתוח מעין זה כולל את החלפת הברך במלואה או החלפת חלק משלושת חלקי הברך, בהתאם למצבו הרפואי של אותו האדם. החלפת ברך היא לעיתים הפתרון הטוב ביותר עבור אנשים אשר סובלים מכאבי ברכיים עזים בשל פגיעה במפרק הברך.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לבריאות העובדים – פירות וירקות למשרד
שעות העבודה במשרד הינם מתישים מאוד גם כאשר מדובר 'רק' על ישיבה על כיסא מרווח ועבודה מול מחשב. על כן,...
קרא עוד »
ינו 03, 2022
הכרה בצורך בטיפול פסיכולוגי
כמומחה לבריאות הנפש, חיוני להבין את הסימנים המציינים מתי ייתכן שיהיה צורך בטיפול פסיכולוגי. בואו...
קרא עוד »
מרץ 14, 2024
טיפול בעצירות
יש אנשים אשר סובלים כל החיים שלהם מעצירות. העצירות הכרונית מלווה אותם כל השנים עד שכמעט נדמה להם שכך...
קרא עוד »
יול 21, 2019