מתיחת פנים ללא ניתוח

 

בשנים האחרונות, אנו עדים לטיפולים בעור הפנים שהפכו להיות טרנד ברפואה האסתטית. שיטות אלה מקנות לנו מתיחת פנים ללא ניתוח. נשים רבות מעוניינות לדחות ניתוחים פלסטיים למתיחת עור הפנים, כך שהטיפולים אינם פולשניים וישנן כמה שיטות  שבאמצעותן ניתן למתוח את עור הפנים, ללא החלמה ממושכת ובתוצאות מידיות.

 

הטיפולים המוכרים יותר, הם באמצעות הזרקות של חומרים שממצקים את העור כמו בוטוקס, חומצה היאלרונית, סיליקון ועוד. טיפול זה אינו פולשני, אך מדי 8 חודשים לערך, יש לחזור על הטיפול. הטיפול עצמו אינו כואב, היות והרופא מאלחש את העור ואז מזריק את החומר שנבחר למילוי הקמטים. התוצאה היא שהעור נראה מתוח יותר ובעל נפח.


מתיחת פנים באמצעות חוטים

אחת מהשיטות הטובות לביצוע מתיחת פנים ללא ניתוח, היא באמצעות חוטים זעירים. חוטים אלה, מוחדרים ברקמות העור, אשר בהם נראים הקמטים, כמו דו הלסת, לחיים, אזור הפה או באזור הגבות. באמצעות מתיחת העור באמצעות חוטים, ניתן למצק אזורים שהם רפויים יותר. גם אזורים כגון ידיים, מחשוף, ירכיים פנימיות ואפילו אזור הישבן, ניתן לבצע את טיפול מתיחת העור בחוטים. גם עיצוב של לחיים עגולות, ניתן לבצע ע"י שיטה זו. שינוי קו הלחיים והדגשה של קווי הפנים שמקנים בעצם, מראה מורם יותר.

 

טיפולים אה למתיח עור הפנים ללא צורך בניתוח פלסטי, נקראים "ניו אייג'ינג". נשים רבות נוהרות למרפאות שמבצעות טיפולים חדשניים  שמביאים לתוצאות מיידיות, ללא החלמה ממושכת, ללא סימנים על עור הפנים וללא  כאבים. היתרון הנוסף והבולט בטיפולים אלה הוא ההבדל במחיר, בין ניתוח פלסטי לבין טיפולים שמצעירים את עור הפנים.

 

השתלת שומן לעור הפנים

 

אחד מהטיפולים המוכחים יותר של מתיחת פנים ללא ניתוח, הינו הזרקת שומן לעור הפנים. איכות העור משתפרת. לתאי העור מוזרקים עם השומן תאי גזע שמשפרים את איכותו. העור יהפוך להיות אדמדם וזוהר ושיטה זו, מחליפה את שיטת המילוי האחרות כמו בוטוקס וסיליקון או שאר חומרי מילוי אחרים. גם נשים צעירות מבצעות הזרקת שומן, כאשר הן מעוניינות לפסל את פניהן כמו הדגשת קווים מסוימים בפנים.

 

טיפול זה באמצעות הזרקת שומן לעור, נשאר לשנים רבות ואינו מתכלה כמו שיטות הזרקות לעור בחומרי מילוי אחרים כגון בוטוקס, חומצה היאלרונית או סיליקון. כדאי תמיד להתייעץ עם רופא המתמחה בטיפולי אסתטיקה בעור שמבצע את הזרקת השומן בעור הפנים, בכדי להיות בטוחות כי אתן נמצאות בידיים טובות של מומחה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בעיות גב וחוליות מבחינה הוליסטית
המידע מוגש באדיבות האתר http://osteopathic-clinik.co.il/ עמוד שדרה צווארי: C1 – פחד, בלבול, בריחה מהחיים, הרגשה לא...
קרא עוד »
יונ 24, 2013
מרכז רפואי פרטי בתל אביב
תושבי המרכז ותל אביב? נראה שמצאנו עבורכם את המקום הטוב ביותר לטיפול מהיר ומקצועי וברמה הגבוהה ביותר...
קרא עוד »
ינו 15, 2021
מעלון למדרגות
מעלון למדרגות נחשב לאחד הפתרונות המושלמים ביותר, עבור כל אדם המתקשה לעלות או לרדת במדרגות. זהו פתרון...
קרא עוד »
מאי 06, 2020