טיפול בתת מודע

מהו טיפול נפשי?

בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר על טיפול בתת מודע. מטרת טיפול זה היא להאדיר את הביטחון והדימוי העצמי, דרך שינוי גישות החשיבה באמצעות התת מודע.

>> הרחבה בנושא תמצאו בשפע ברחבי האתר של אורן זריף.

מה שעומד מאחורי טיפול זה, אנחנו מתנהלים בצורה מסוימת בחיים שלנו, בעקבות מערכת דפוסים שפיתחנו עם הזמן, מערכת שיוצרת חסמים ודחיות שונות אשר מונעות מאיתנו להתקדם. על מנת להתפתח אנחנו צריכים לשנות את דפוסי החשיבה שלנו, לבנות בתוכנו כוח שיעזור לנו להגשים את הפוטנציאל ולעזור לנו לפתח יכולות מסוימות. כל זה אפשרי אם אנחנו משתמשים בכלים לאיתור ושינוי דפוסים בחיים שלנו.

טיפול בתת מודע מעבר לנו לבצע את השינויים, לא רק מלפני הקלעים אלא גם מאחורי הקלעים, כלומר, לשנות את כל דפוסי החשיבה שלנו, את כל האופן בו אנחנו מסתכלים על הדברים, להכיר בעובדה שלא מספיק להתנהל בצורה מסוימת, להבין את הרעיון של הכרה ותת-הכרה. רק כך אנחנו יכולים לשלוט בכל אותם דברים שמשפיעים עלינו וגורמים לנו להתנהג בצורה מסוימת.

כיצד מבצעים טיפול בתת מודע

טיפול בתת מודע יכול להתבצע בדרכים שונות, החל מאימון אישי, דרך מדיטציות, שינוי בתזונה, הרגלי חשיבה ותפיסה ועוד. הכל מתבצע תחת הבנה והכרה של התת מודע, תת הכרה שקיים בתוכנו.

חשוב לומר, בשביל לבצע טיפול נכון, חייב להיות איתנו מישהו שמכיר ומבין בתחום, מישהו שיודע לעבוד איתנו, אשר יש לו גישה מערכתית רחבה דרכה הוא מטפל ובעזרתה הוא מעביר אותנו ממקום למקום, עד שאנחנו מגיעים אל הנקודה בה התפיסות וההרגלים שלנו באמת משתנים.

נקודה נוספת חשובה היא, עלינו לזהות מהי תפיסת המציאות שלנו וכן של המאמן שעומד מולנו. רק כך אנחנו יכולים להבין ולהפנים כיצד לבצע את השינוי המיוחל.

טיפול בתת מודע, הוא לא טיפול שמתבצע אך ורק בזמן העבודה עם המטפל, אלא הוא דורש גם עבודה אישית בבית או בכל מקום אחר בו אנחנו נמצאים. עלינו לוודא שאנחנו מבצעים את העבודה לאורך זמן ורק כך אנחנו יכולים להצליח בתהליך הטיפול ולהגיע לתוצאות המיוחלות מבחינתנו.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבדלים מרכזיים בין אח פרטי לאח סיעודי
לא מעט אנשים אשר מתבגרים, זקוקים בשל סיבות כאלה ואחרות לשירותי סיעוד. ישנם אנשים אשר נזקקים לשירותי...
קרא עוד »
מאי 30, 2018
בית חולים וטרינרי בתל אביב
החיים לצד חיית מחמד הם דבר בעל ערך מוסף. זה נכון שלא ממש נעים לראות שריטות על ספה חדשה או למצוא עוד נעל...
קרא עוד »
אפר 25, 2018
שיקום הפה בתותבות
במצבים שונים של השיניים, בעיקר בגילאים מאוחרים ומבוגרים יותר, יש את הצורך בלהוריד כמה וכמה שיניים אשר...
קרא עוד »
פבר 24, 2016