ארבעה טיפים לבריאות טובה

טיפים לבריאות טובה

רוצים ליהנות מבריאות תקינה? תוהים מה עליכם לעשות כדי להיות בריאים, חזקים ובעיקר מאושרים? הנה ארבעה טיפים לבריאות טובה שכדאי לכם ולבני משפחתכם ליישם, כאלה שחשוב שתהפכו להרגל:

  1. שתו מים– המים חשובים מאד לבריאותנו. אם אתם רוצים ליהנות מבריאות טובה, הקפידו על שתייה מרובה של מים. שתו בכל יום לפחות 8 עד 10 כוסות. במידה ומדובר בימי הקיץ החמים, שתו אפילו יותר מכך. שתיית משקאות ממותקים או משקאות אחרים איננה נלקחת בחשבון, שכן משקאות אלה מכילים לרוב רכיבים שכמות רבה מהם עשויה להזיק לבריאות. אתם לא צריכים לוותר על כוס היין שלכם עם הארוחה, על הקפה בבוקר או על מיץ התפוזים, אבל אל תשכחו, מלבד שתיית משקאות אלו גם לשתות מים ומוטב כמה שיותר.
  2. נשמו אוויר צח– צאו החוצה, עזבו לרגע את המחשב או את הטלוויזיה, ונשמו אוויר צח. השהות בחוץ, במרחב הפתוח, תעשה לכם רק טוב. רבים מאתנו מבלים לא מעט שעות בכל יום במשרד. במקום סגור ולא מאוורר. חשוב מדי פעם לצאת החוצה, לעסוק בפעילויות שונות בחוץ ואפילו לרוץ, לצעוד או לטייל בטבע. האוויר הנקי מרענן ומאפשר לנו להמשיך בשגרת היום שלנו בקלות רבה יותר.
  3. תרגלו פילאטיס– פילאטיס היא שיטת אימון פופולארית מאד בשנים האחרונות ולא בכדי. השיטה הומצאה על ידי ג'וזף פילאטיס והיא יועדה, בתחילת דרכה, לאנשים הסובלים ממוגבלויות תנועה. פילאטיס מכשירים היא שיטת תרגול העוזרת בשיפור היציבה שלנו ובתפקודו היום יומי של גופנו. מטרתם העיקרית של תרגילי הפילאטיס היא למנוע את שחיקת הגוף כמה שניתן ולבצע את כל המטלות היום יומיות שלנו במינימום מאמץ. הדבר קורה בזכות תרגילים מיוחדים, הפועלים על השרירים המייצבים של הגוף ומלמדים אותו כיצד לגייס את השרירים הנכונים לתנועות שהוא מבצע. בעזרת הפילאטיס משפרים את טווח התנועה ומונעים את הלחץ המצטבר עם הזמן על המפרקים ועל החוליות, דבר הקורה לרוב בשל תנועות לא נכונות. מלבד הפילאטיס, כדאי לשלב גם הליכות קצרות בכל יום, ריצה ופעילות ספורטיבית נוספת, המותאמת למתאמן.
  4. אכלו מזונות עשירים בוויטמינים ומינרלים– תזונה נכונה הכרחית למי שחשוב לו לשמור על בריאות טובה. תזונה נכונה מתבססת על מזונות עשירים בוויטמינים ובמינרלים, מזונות טבעיים ולא מתועשים. מזונות המכילים רכיבים שחשובים וטובים לבריאות שלנו, כאלה שאותם צריכות מערכות הגוף השונות כדי לתפקד. מומלץ לאכול כמה שיותר פירות וירקות ולהתאים את התפריט היומי לאופן התנהלותו של האדם. חשוב מאד שהתפריט הנבחר יהיה מאוזן ומגוון ככל שניתן, תפריט המכיל את כל אבות המזון הנדרשים לגוף. מעבר לכך, מומלץ גם לאכול ארוחות בשעות קבועות ולהימנע במידת האפשר מארוחה כבדה בשעות הערב או הלילה. כדאי להמעיט את צריכת הסוכר וגם המלח, שצריכה גבוהה מהם עשויה להשפיע לרעה על הגוף ולגרום לבעיות בריאות שונות.
ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רפידות הנקה – מדוע זה חשוב?
נשים רבות אשר מניקות נאלצות להתמודד עם כאבים באזורים שונים בחזה. הכאב נוצר הן כתוצאה מהיווצרות גושים...
קרא עוד »
מרץ 22, 2022
איך לבחור משקפי מולטיפוקל
אחד מסוגי המשקפיים הפופולאריים ביותר שקיימים בשוק, הם משקפי מולטיפוקל. מדובר על משקפיים שמאפשרים...
קרא עוד »
יול 29, 2020
טיפול באורטיקריה באמצעות רפואה סינית
אורטיקריה הינה מחלת עור שיכולה להופיע בכל גיל והשכיחות שלה באוכלוסיה עומדת על כ- 20%. המחלה מאופיינת...
קרא עוד »
ינו 28, 2016