קריוניקה

קריוניקה

מה הייתם אומרים לו היו אומרים לכם שישנו פתרון שיאפשר לכם לשוב לחיים בעתיד? על אף שהדבר נשמע כמו מדע בדיוני, הרי שכיום לא מעט אנשים מאמינים כי באמצעות הליך הקפאה מיוחד של גופת אדם לאחר מותו, יהיה ניתן להפשיר אותו כאשר המדע והרפואה יהיו מספיק מתקדמים בעתיד וימצאו פתרונות שיכולים למנוע מוות ומחלות, קראו על קריוניקה לעתיד. תהליך ההקפאה מוצע כיום לכל אדם שמעוניין בכך, אך מדובר בהליך אשר לא יותר מדי אנשים בוחרים בו. יחד עם זאת, אנשים אשר מאמינים בתהליך ובוחרים בו, שואפים שבעתיד הם אכן יצליחו לשוב לחיים ובעוד שאחרים בחרו להקבר באדמה, גופתם תופשר והם ימשיכו לחיות חיי נצח.

קריוניקה – במה מדובר?

על פי תאוריית הקריוניקה, המוות מסמל את המצב הסופי של המוח. לא מעט אנשים מאמינים כי המצב הסופי של המוח המסמל את המוות, הוא דבר שעתיד להשתנות כאשר המדע והרפואה ימצאו את הדרך לשנות את המצב המדובר. על כן, בהתאם לתאוריית הקריוניקה, על מנת שאדם כלשהו יוכל לחזור לחיים לאחר מותו, יש צורך להקפיא בטמפרטורה נמוכה מאוד ובתנאים מאוד ספציפיים את הגופה שלו וזאת בכדי שכאשר המדע והרפואה יהיו מספיק מתקדמים ויציעו פתרונות שימנעו מוות, כל אותם אנשים שיוקפאו יוכלו לחזור לחיים. מדובר ללא ספק על תאוריה מהפכנית. כיום קיימים מספר ארגונים העוסקים בתחום הקריוניקה. אותם ארגונים מציעים לכל אדם שמעוניין להשקיע את כספו בחיי נצח, לבצע את תהליך ההקפאה.

כיצד מתבצע תהליך ההקפאה?

תהליך הקפאה קריוגנית של בני אדם הוא דבר מורכב למדי, אשר דורש דיוק הן מבחינת שימור הגופה והן מבחינת שימוש בטמפרטורה המתאימה ביותר עבור הקפאה ובמכלים הרלוונטיים והטובים ביותר לצורך הקפאה. ניתן לומר שברמת המקרו מבצעים בגופה מספר פעולות שמטרתן להזרים דם למוח על מנת שיתפקד באופן מינימלי ולאחר מכן מקררים את הגופה, מקפיאים אותה ושומרים אותה במכלים מיוחדים כאשר הראש למטה. המגמה היא להפשיר את הגופות כאשר למדע ולרפואה יש פתרון למוות בעתיד. קריוניקה זוהי תאוריה מהפכנית של ממש ולא מעט אנשים עדיין מתקשים להאמין כי אכן מדובר על דברים אמיתיים, אך מאידך, ישנם כבר לא מעט אנשים שבחרו לאחר מותם להקפיא את הגופה שלהם על פני לקבור אותה באדמה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משקה חלבון, ערכים תזונתיים לספורטאים
משקאות החלבון צברו פופולריות משמעותית בשנים האחרונות כדרך נוחה ויעילה להשלמת צריכת חלבון. משקאות...
קרא עוד »
יונ 20, 2023
הפסקת הריון פרטית
ברוב המקרים הריון הוא אירוע משמח ומרגש שמצפים לו, אבל יש מצבים שבהם האישה נאלצת או בוחרת להפסיק את...
קרא עוד »
מרץ 08, 2021
בלוטת התריס – מה זה?
בלוטת התריס היא בלוטה גדולה שנמצאת בצוואר שלנו. תפקיד הבלוטה הוא לייצר הורמונים שחשובים לתפקוד השוטף...
קרא עוד »
אוג 24, 2021