השתלות שיניים ביום אחד – השתלות שיניים, עניין של זמן

השתלות שיניים

אנשים רבים נמנעים מהגעה אל רופא השיניים מסיבות שונות, אחת מהם היא עניין של זמן. עד עכשיו, טיפולי השתלות שיניים היו תהליך של מספר פגישות אצל רופא השיניים כאשר כל פגישה ארכה בממוצע בין שעה עד לשעתיים. אנשי קריירה ואנשים עסוקים שזמנם יקר נאלצו, במקרים רבים, לוותר על טיפולי השתלה בשל בעיית הזמן. מהיום, גם אנשים שזמנם יקר לא חייבים לבזבז ימים ארוכים על טיפולי השיניים. השתלת שיניים ביום אפשר מאפשרת להתחיל ולסיים את התהליך בטיפול בן יום אחד בלבד.

השתלות שיניים ביום אחד – למי זה מתאים

השתלות שיניים ביום אחד מתאימות לאנשים עסוקים אשר מעוניינים לסיים את כל התהליך במהירות האפשרית, בפגישה אחת בלבד.

לאנשים הסובלים מכאבי שיניים ומעוניינים לסיים את הטיפול במינימום כאבים.

לאנשים אשר חשים מבוכה ואי נוחות כאשר עליהם להסתובב בין אנשים חסרי שיניים בין טיפול לטיפול.

לאנשים המעוניינים בטיפול שיניים מקצועי הניתן על ידי רופאי שיניים מומחים ובעלי ניסיון שצברו הכשרה ייעודית בתחום ונעזרים במכשור טכנולוגי חדיש ומעודכן לצורך ביצוע הטיפול.הלבנת שיניים

השתלת שיניים בשיטה הקלאסית דורשת מספר טיפולים. השלב הראשון של הטיפולים הוא שלב העקירה, לאחר העקירה יש להמתין מספר שבועות עד שהמקום מחלים. לעתים בזמן ההמתנה מתרחש תהליך של איבוד עצם העלול להרע את התנאים האופטימאליים של ההשתלה ובמקרים מסוימים אף לגרום לכישלון ההשתלה. השתלת שיניים ביום אחד, חוסכת את הצורך בהמתנה ומונעת את החשש לאיבוד העצם. ביצוע כל התהליך בפגישה אחת מקצר משמעותית את תקופת ההחלמה.

לאנשים הסובלים מרמת חרדה גבוהה מטיפולי שיניים, השתלה של השיניים ביום אחד מסייעת להתגבר על החרדה. מאחר וכל התהליך מתבצע בטיפול אחד, אין צורך להיכנס לפחדים כל פעם מחדש ולאזור אומץ כדי להגיע אל רופא השיניים. מספיקה פעם אחת של אומץ כדי שהמטופל יישב על כיסא הטיפולים, ייעזר בהרדמה מקומית או מלאה, ויעבור את הטיפול. התוצאות המידיות של הטיפול מהוות תגמול ותמריץ מצוין כדי לעודד את המטופל החרד לבצע את הטיפול.

השתלת שיניים ביום אחד מונעת נזקים אסתטיים. כאשר מתרחש תהליך של איבוד עצם, תווי הפנים משתנים וניכרת הרעה במראה של הלסת והחיוך. נזקים אלו נמנעים כאשר הטיפול מתרחש ביום אחד ללא סיכוי לאיבוד העצם. לא רק שהחיוך אינו משתנה, אלא שלאחר תהליך ההשתלה הוא הופך להיות יפה יותר ואסתטי יותר כאשר המטופל מחייך בפה מלא בשיניים אסתטיות ויפות.

סיכויי ההצלחה של השתלת שיניים בטיפול אחד זהים לסיכויי ההצלחה של השתלות בשיטה קלאסית. בשני סוגי טיפולים המפתח להצלחה הוא בחירה נכונה של רופא השיניים. כדי לבצע טיפולי השתלה ביום אחד יש צורך בהכשרה מיוחדת ובניסיון בתחום השתלות השיניים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך חיוני לבחירת מנתח פלסטי
הניווט בעולם הניתוחים הפלסטיים יכול להיות מכריע, במיוחד כשמדובר בבחירת המנתח המתאים. למטופלים...
קרא עוד »
דצמ 21, 2023
כיצד פותרים כאבים בכף הרגל בעזרת גלי הלם
הרגליים שלנו נושאות אותנו לכל מקום אליו אנו רוצים להגיע ויש אנשים שגומעים מרחקים ארוכים במהלך כל יום...
קרא עוד »
אפר 20, 2016
בלוטת התריס – מה זה?
בלוטת התריס היא בלוטה גדולה שנמצאת בצוואר שלנו. תפקיד הבלוטה הוא לייצר הורמונים שחשובים לתפקוד השוטף...
קרא עוד »
אוג 24, 2021