עקירה כירורגית – לא צריך לפחד

עקירה כירורגית

ניתן לבצע היום עקירה כירורגית בצורה חלקה לחלוטין וזאת תוך כדי שנעזרים בהרדמה מקומית, כך שהמטופל איננו צפוי לחוש בכאב. במידה ואתם מתכוונים לעבור את העקירה אצל רופא שיניים מוכר ומיומן כמו ד"ר גיא בר משה, סביר להניח שהכול יעבור במהירות רבה וזאת ללא שום צורך מבחינתכם לחשוש.

הרדמה מקומית – מעלימה את החששות

בעזרת ביצוע נכון ומדויק של הרדמה מקומית כל אחד מכם יוכל לגשת לעבור עקירה כירורגית ולדעת כי ההליך צפוי להתבצע בצורה מהירה ונוחה וזאת ללא צורך מבחינתכם לחשוש בנוגע לאף אספקט אשר נוגע לכאבים שאתם צפויים לחוש. כמו כן, במידת הצורך תוכלו לקבל כדורים משככי כאבים אשר יקלו עליכם במידה ותהיו זקוקים לכך לאחר העקירה.

הסבירו לרופא את החששות שלכם

במידה ואתם צפויים לעבור עקירה כירורגית ואתם מגיעים למרפאה כאשר אתם חשים בחרדה ופחד רב, דעו לכם כי יהיה מומלץ להסביר לרופא השיניים את התחושות שלכם וזאת כדי שהוא יפעל בהתאם ויוכל גם להסביר לכם על האופן בו צפוי להתבצע ההליך וזאת כדי להרגיע אתכם ולהראות לכם שאין מה לחשוש בכל הנוגע לכך.

תוודאו כי באמת יש צורך בעקירה

טרם אתם מחליטים לעבור עקירה כירורגית יהיה מומלץ להתייעץ עם רופא שיניים שאתם באמת סומכים עליו וזאת על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי ההליך שאתם עוברים באמת היה נחוץ. במידה ואינכם בטוחים בכל הנוגע לכך, יהיה ניתן להתייעץ עם מספר רופאי שיניים וזאת כדי שיתאפשר לכם לקבל החלטה הרבה יותר מושכלת וחכמה בסופו של דבר. כך יתאפשר לכם לגשת להליך הרפואי ולדעת כי אתם באמת זקוקים לו, דבר שיסייע לכם לעבור אותו בביטחון מלא וללא חששות מיותרים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בכאבים אקוטיים
כאב זוהי תחושה של חוסר נוחות במידות שונות, תחושה של כאב שונה מאוד מאדם לאדם כאשר הבסיס הפיזיולוגי...
קרא עוד »
פבר 24, 2016
מוצרים טבעיים לכל המשפחה
אם אתם רוצים לשמור על המשפחה שלכם חסינה ובריאה, ולעשות זאת באמצעות מוצרים טבעיים: חשוב שתדעו, כי כיום -...
קרא עוד »
יול 14, 2019
תזונה – מרכיב חשוב ביותר בבריאות שלנו
  הבריאות שלנו מושפעת מדברים, הן מהגנטיקה שלנו אך גם מהסביבה שלנו. ככל שנשמור על עצמנו יותר כך...
קרא עוד »
יונ 12, 2017