דרכים שונות לביצוע הלבנת שיניים

הלבנת שיניים

עם השנים, השיניים שלנו עלולות לשנות את הצבע המקורי שלהן וזאת כתוצאה מסיבות שונות כגון – עישון, צריכת אלכוהול מרובה, סיבות גנטיות, שימוש בתרופות מסוגים שונים לאורך זמן ושורה של סיבות נוספות. כתוצאה מסיבות אלו, הגוון של השיניים עלול להפוך לצהוב או חום, מה שיכול לפגוע ברמת האסתטיקה ובתחושה הכללית אצל אותם אנשים אשר סובלים מהתופעה הזאת. החדשות הטובות הן, שישנן דרכים שונות לביצוע הלבנת שיניים, אשר בכוחן להבהיר את גוון השיניים הקיים ולאפשר לאותם אנשים לחזור וליהנות מחיוך יפה ובריא ומתחושה טובה. כיום, ניתן למצוא מגוון שיטות וטכניקות אשר ייעודן הוא הלבנת השיניים, כאשר מתוכן ניתן לבחור את הטכניקה המתאימה והיעילה ביותר.

כיצד מבצעים הלבנת שיניים

כל מי שמעוניין להלבין את השיניים שלו עתיד לגלות את הדרכים השונות באמצעותן ניתן להשיג כיום תוצאות. הדרך הראשונה, היא על ידי הגעה לרופא השיניים, אשר ימרח חומר הלבנה מיוחד על שיני המטופל. לאחר זמן מה של המתנה, יעשה הרופא שימוש במקור אור אשר ייעודו לזרז את הליך ההבנה. אפשרות נוספת ליהנות מתוצאות של הלבנת שיניים, היא באמצעות הלבנה המתבצעת בבית המטופל – בשיטה זאת, רופא השיניים מספק למטפל סדים בהתאם למידותיו, בנוסף לסדים מקבל המטופל ג'ל מיוחד ובהתאם להוראות הרופא הוא יבצע את הטיפול עם הג'ל והסד במשך מספר ימים בבית, עד לקבלת התוצאות. חשוב לציין, שישנם גם מגוון רחב של תכשירים, מי פה ומשחות הנמכרות בבתי המרקחת ורשתות הפארם ומיועדות להלבנה – לכל אחד מתכשירים אלו יש רמת יעילות שונה שאינה חד משמעית.

הלבנת שיניים

כיצד לשמור על גוון השיניים ללא הלבנת שיניים

לא ניתן למנוע במאת האחוזים את השינוי  בגוון השיניים, אך ישנן מספר דרכים אשר בכוחן לסייע במניעה. בין הדרכים הללו: לא לעשן, לא לצרוך כמות גדולה של משקאות אלכוהוליים, להמעיט בצריכת קופאין, להקפיד על צחצוח נכון של השיניים, להימנע ככל הניתן ממשקאות ממותקים ומדברי מתיקה באופן כללי, להגיע לביקור תקופתי סדיר אצל רופא השיניים ובאופן כללי, לשים לב ולשמור על ערנות לגבי מצב הפה והשיניים.

מי שמחפש מרפאת שיניים מצויינת בירושלים המתמחה בין היתר בהלבנת שיניים

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תזונאית קטוגנית – למי היא יכולה לעזור?
לא מעט אנשים מבקשים להיעזר בשירותיהן של תזונאיות, על מנת שיעזרו להן לבנות תפריט מתאים לצרכים שלהם,...
קרא עוד »
אוג 17, 2021
קונדום הלכתי
בדיקות זרע המשמשות לקביעת פוריות של גברים הן חלק בלתי נפרד מרוב טיפולי הפוריות ותהליכי ההפריה...
קרא עוד »
ינו 25, 2023
האם גיינר עושה שלשולים?
כידוע, גיינר הוא תוסף תזונה המשווק בצורה של אבקה, המורכבת משילוב תזונתי עשיר של חומצות אמינו, חלבונים,...
קרא עוד »
יונ 17, 2015