שיקום הפה בתותבות

שיקום הפה בתותבות

במצבים שונים של השיניים, בעיקר בגילאים מאוחרים ומבוגרים יותר, יש את הצורך בלהוריד כמה וכמה שיניים אשר מפריעות, לא נחוצות יותר או גורמות נזקים וסבל. אך בעת העקירה של השיניים, הדבר יכול לגרום למעט בושה, אי נוחות, אי רצון לדבר ומראה חיצוני בחלל הפה מעט לא יפה. מרפאות השונות לאסתטיקת השיניים יש את האפשרות לשיקום הפה בתותבות או סקילטים לכל אדם ולכל מקום בו העקירה התבצעה ומספקת שיטת טכנולוגיה חדישה, נוחה, נאה ומספקת המשך חיים קלים באזור חלל הפה.

מהן התותבות והסקילטים ולמי הם מתאימים

בעת הביקור במרפאת האתסטיקה של השיניים, הרופא בוחן את האזור בו התבצע העקירה של השיניים. בשביל לספק את התותבות הנכונות והמותאמות, הוא מברר ומאבחן דבר ראשון את הסיבה לעקירה. לפעמים עקירת השיניים נעשית בגלל נזקים רבים הנגרמים מהשן אל הפה, לצורך גדילה מחדש של השן המתנדנדת או בשל הגיל המבוגר. בדרך כלל עקירה של שיניים רבות נעשות בגיל המבוגר ומסיבות שונות רבות כמו מצבים רפואיים או בגיל המאוחר, השתלת שיניים מחדש היא אינה אופציה נכונה ובריאה. לשם כך, נוצרו באופן טכנולוגי, מותאם ושיטתי התותבות והסקילטים. אביזרים אלו מובנים על ידי רופאי אסתטיקת השיניים לפי התאמה מדוייקת של צורת השיניים, המיקום, מספר השיניים הרצויות להרכבה, ההנחה וההסרה הפשוטה של התותבות ועוד. התותבות והסקילטים מובנים באמצעות מתכות קטנות או דבק אשר עוזרות לחבר את השיניים התותבות ביחד, מורכבות מחומרים שונים אשר מספקים מראה אחיד לשיניים הקיימות, נוחות להלבשה ובדרישה לטיפול מועט של ניקיון לפחות פעם אחת ביום.

הבחירה של המרפאה האסתטית הנכונה

חלל הפה הוא הנו נושא אשר מספק לא רק את אופן הבליעה של האוכל, הנשימה והנשיפה, אלא גם מספק את השיניים אשר מספקות מראה חיצוני מבריק, בריאות נכונה לשיניים עצמן ולחלל הפה ושמירה וחיזוק שלהם באופן אחיד ונכון. לשם כך, אנשים אשר נאלצים לעקור את שיניהם בשל סיבות רפואיות או בגילאים מאוחרים ואינם מורשים להשתיל מחדש שיניים, מחוייבים לפנות למרפאה אסתטיקת השיניים אשר מובחרת, מומלצת על ידי רבים ופועלת באופן מקצועי, מנוסה ומותאם לכל אדם באשר הוא.

החיוך נועד בכדי להרשים, לצחוק, לחייך ולהראות חיבה, והוא לא אחר מאשר שווה מיליון דולר שהוא מטופל היטב. בשל החשיבות הרבה של המראה החיצוני והשמירה הנכונה של בריאות השיניים וחלל הפה, מרפאות אסתטיקת שיניים מספקות יישור, הלבנה, ציפוי, איחוי והצבת תותבות לצורך השלמת שיניים לאחר עקירה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדריך חיוני לבחירת מנתח פלסטי
הניווט בעולם הניתוחים הפלסטיים יכול להיות מכריע, במיוחד כשמדובר בבחירת המנתח המתאים. למטופלים...
קרא עוד »
דצמ 21, 2023
הגיע הזמן להפנים את חשיבות הבריאות בחיינו
כשאנחנו נמצאים בשלבים צעירים יותר של החיים אנחנו לא באמת חושבים על הבריאות, כי מי מאיתנו מתחבר למשפט...
קרא עוד »
ינו 25, 2015
כל מה שצריך וחשוב לדעת על סרטן העור
סרטן העור הינו הסרטן השכיח ביותר בישראל, כאשר למעלה מ-10,000 איש מאובחנים מדי שנה באחת מהמחלות הממאירות...
קרא עוד »
יול 10, 2019