למי מתאימה מתיחת פנים וצוואר?

מתיחת פנים וצוואר

הפנים הן מרכיב מרכזי בכרטיס הביקור של כל אדם. הן מושכות תשומת לב רבה, ועוד לפני הפידבקים מהסביבה אנחנו מביטים בעצמנו במראה כמה וכמה פעמים בכל יום – ורוצים שהדמות שמשתקפת מולנו תהיה צעירה ומלאת חיוניות. החל מגיל מסוים מתרחשים בפנים תהליכים בלתי נמנעים, וכתוצאה מהם המראה הופך מוארך, שמוט, עייף ומבוגר. הפתרון: ניתוח מתיחת פנים. ליתר דיוק יש מספר סוגים של הליכים כירורגיים שמשפרים את המראה ואת ההרגשה, ואחד מהם הוא הליך משולב – מתיחת פנים וצוואר גם יחד.

גברים ונשים בגילאי 40-50

ההמלצה לספק מענה יעיל לכל בעיה כבר כשהיא קטנה תקפה גם בתחום הכירורגיה הפלסטית. בפרט היא נכונה לגבי מתיחת פנים וצוואר. במקום לחכות להזדקנות משמעותית, ולא לאהוב את המראה, כדאי להקדים ולעבור את הניתוח בגיל צעיר יחסית, כשהשינויים הלא רצויים בפנים ובצוואר מתחילים לבוא לידי ביטוי.

בהקשר זה כדאי לדעת שלרוב אפשר יהיה להסתפק במיני מתיחת פנים. מומלץ לכלול גם את הצוואר בניתוח מפני שבאזור זה של הגוף התרופפות השרירים וצניחת העור מתחילות בגיל יחסית צעיר.

אנשים בריאים בגופם ובנפשם

כל ניתוח פלסטי, ובוודאי כזה שמתמקד באזור הפנים, מחייב בריאות פיזית תקינה. בהתאם יתבצעו בדיקות דם ולעיתים בדיקות נוספות – על-מנת לוודא שהגוף יכול להתמודד עם הליך כירורגי ולהתאושש לאחר מכן ביעילות.

חשובה לא פחות היא הבשלות הרגשית. מתיחת פנים וצוואר מייצרת שינוי משמעותי במראה – ובחיים. השינוי כמובן חיובי, אבל גם התמודדות עם שינוי חיובי מצריכה משאבים שונים. מפתח נוסף להצלחת התהליך הוא ציפיות ריאליות, וגם לשם כך חשובה הבשלות הרגשית. כירורג פלסטי אחראי מוודא גם את קיומן של ציפיות ריאליות וכמובן תורם להן בכך שהוא נמנע מלפזר הבטחות שאין להן כיסוי – אלא מבטיח רק מה שאפשר לממש.

כמה זמן מחזיקות תוצאות ניתוח מתיחת פנים וצוואר?

הניתוח למתיחת הפנים והצוואר מצעיר משמעותית את האזורים המטופלים. ברוב המקרים המנותחים והמנותחות מדווחים על מראה צעיר יותר בכ-10 שנים, ועל תחושת חיוניות מחודשת ומשמעותית מאוד. כחלק מהציפיות הריאליות, חשוב להבין שגם אחרי הניתוח ממשיכים התהליכים של ההזדקנות בפנים, אולם נקודת המוצא כמובן טובה הרבה יותר. השיפור במראה ובתחושה נשמר במשך שנים רבות מאוד, וניתן לחזק אותו עם טיפולים אסתטיים לא פולשניים, כלומר ללא ניתוח.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה עדיף – מטפל סיעודי או מטפלת סיעודי?
השאלה מיהו עובד טוב יותר, גבר או אישה, אינה נותנת מנוח לרבים. אלה ואלה מנסים להוכיח בכל עת מי טוב, חזק...
קרא עוד »
נוב 29, 2017
מהי ארתרוסקופיה?
אם יש משהו שאפשר לומר על עולם הרפואה, זה שהיום הוא כבר נמצא בשיאו. כלומר, היום אפשר לעשות ניתוחים...
קרא עוד »
מרץ 19, 2015
סוגי בדים ואיך הם משפיעים על השינה שלנו?
מאז שהאדם הרכיב לעצמו מיטה נוחה עם מזרן, כך החלו לייצר ולשווק מצעים נעימים אשר שומרים על המזרן...
קרא עוד »
מרץ 04, 2019