סופר פארם תורן תל אביב

כשמדובר בבריאות וברווחה שלנו, יש חשיבות עליונה לגישה לתרופות אמינות ובמחיר סביר. סופר פארם תורן תל אביב מבינה את הצורך הזה ושואפת לספק ללקוחות את התרופות האיכותיות ביותר במחירים הנמוכים ביותר. עם סניפים הפועלים שעות ארוכות יותר מבתי מרקחת טיפוסיים ואף מציעים שירותים בשבת, סופר פארם תורן תל אביב מבטיחה שתוכלו לגשת בצורה נוחה לתרופות ולמוצרים הדרושים לכם כאשר אתם זקוקים להם ביותר.

מה אפשר למצוא בסופר פארם תורן תל אביב?

סופר פארם תורן תל אביב מציעה מגוון רחב של מוצרים כדי לתת מענה לכל צרכיך הבריאותיים. בין אם אתם זקוקים לתרופות מרשם, תרופות גנריות, תרופות ללא מרשם (OTC), ויטמינים ותוספי מזון, ציוד רפואי או ציוד נלווה, אתם יכולים למצוא את כולם בסופר פארם. בנוסף, הצוות המסור של רוקחים מורשים של סופר פארם זמין תמיד לתת מענה לכל שאלה או דאגה שיש לך לגבי התרופות או המוצרים שאתה מתכוון לרכוש.

סופר פארם תורן תל אביב מעבר להיותו בית מרקחת מסורתי. מטרתו היא לספק חווית קניה המקיפה היבטים שונים של בריאות ורווחה. לצד מוצרים פרמצבטיים, סופר פארם מציעה מגוון רחב של שירותי בריאות, מוצרי יופי, פריטי טיפוח לתינוקות ואפילו מוצרי טיפוח חיוניים לחיות מחמד. יתר על כן, אתה יכול לחקור את מגוון מוצרי היופי, מוצרי הטיפוח והפתרונות הביתיים שלהם שמקלים על כאבים ודלקות.

ניתן להשיג בסופר פארם גם מוצרי היגיינה וכן חטיפים מודעים לבריאות ומוצרי הנקה לאמהות. יהיו צרכי הבריאות והבריאות שלך אשר יהיו, סופר פארם שואפת להיות היעד שלך.

סניפי סופר פארם בתל אביב

על מנת להבטיח נגישות נוחה, סופר פארם תורן תל אביב מפעילה מספר סניפים ברחבי העיר. ביניהם תוכלו למצוא את:

רח' שדרות שאול המלך 4 (בתוך מתחם לונדון מיניסטור):

פתוח 24 שעות ביממה

קניות בחנות בלבד (ללא משלוחים)

רח' פנחס רוזן 72 (שיקון דן):

פתוח בימי חול עד 00:00 (חצות)

מציע משלוחים

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור טרמפולינה לבית
ישנם סוגים רבים ושונים של טרמפולינות זמינים בשוק. חלקם אינם מתאימים לילדים, חלקם יקרים מדי וחלקם...
קרא עוד »
אוג 10, 2022
עבודה מועדפת בחקלאות
בין התכניות המבוקשות לחיילים שסיימו את שירותם הצבאי ומאפשרות להם להתאקלם בקלות יחסית באזרחות, היא...
קרא עוד »
ינו 11, 2016
סיבות לורידים בולטים
הרבה פעמים אנחנו יכולים לראות, בעיקר אצל אנשים מבוגרים, ורידים בולטים. זו תופעה מוכרת לרוב אצל נשים,...
קרא עוד »
מרץ 20, 2018