סכנות בחשיפה לגז ראדון?

סכנות בחשיפה לגז ראדון

גז ראדון נחשב למסוכן בוודאות, אולם ההשערות עד כמה הוא אכן מזיק, לא ידועות. המחקרים בתחום מעורפלים ואינם קובעים תמונה ברורה וחד משמעית לגבי הכמות שאמורה להזיק. 

מה שכן ידוע שהגז פולט רמות מסוימות של קרינה רדיואקטיבית לחלל. קרינה רדיואקטיבית עשויה לפגוע ברקמות ובכך לפתח את מחלת הסרטן חלילה. 

הנזק של הגז אינו נראה באופן מידי. אולם בתהליך של כמה שנים הוא בהחלט עשוי להיות מסוכן מאוד. 

לכן, כצעד חשוב לשמירה על הבריאות שלכם, עליכם ליצור קשר עם חברת רימון הנדסה ע"מ לבצע בדיקה ולוודא שאין בבית רמות של גז ראדון. רוצים ללמוד עוד אודות הסיכונים בחשיפה לגז ראדון? המשיכו לקרוא כדי לדעת.

גז ראדון – עד כמה הוא מסוכן?

גז ראדון נחשב לגרורותיה של הקרינה הסלולארית וכדומה. אלו מכשירים שפולטים קרינה רדיואקטיבית שעשויה להזיק לאורך זמן. קרינה נחשבת כאחד הגורמים המשמעותיים ביותר לסרטן באזורים שונים בגוף.

אבל מאיפה מגיע הגז ראדון? ובכן, הגז נפלט מהקירות. כן, מהקירות של הבית. חומרי הבנייה מכילים כמויות גבוהות של גז ראדון ואלו נפלטים לחלל הבית. בדרך כלל כשהשטח הוא גדול ופתוח אין כל כך סיכון משום שהאוויר מתחלף כל הזמן ואין הצטברות של גז. בחדרי ממ"ד עשויים למצוא ריכוז גבוה של גז ראדון.

על פי מחקרים השילוב של עישון עם כמויות גבוהות של חשיפה לגז ראדון אמורה להיות מסוכנת מאוד לתפקוד של הריאות ועלולה לגרום לסרטן.

לסיכום, איננו יודעים הרבה על גז ראדון מבחינה מדעית, אולם ברור שהוא פולט קרינה המסוכנת לבריאותכם. לכן, אנו ממליצים לכם בהקדם לבדוק את רמות הגז בבית שלכם כולל חדרי ממ"ד שהם מסוכנים ביותר. 

קראו מתי נחוצה בדיקת בדק בית לדירה יד שניה

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה היתרונות של אחות פרטית לאחר ניתוח?
אנחנו מאחלים לכם כי לעולם לא תצטרכו לעבור ניתוח וכי מצבכם הבריאותי יהיה שפיר ותקין לכל אורך חייכם. אך...
קרא עוד »
מאי 18, 2018
כירופרקטיקה – מה זה ולמה משתלם לפנות לכירופרקט?
במהלך היום, אנחנו מתמודדים עם לא מעט מתחים ולחצים אשר יכולים להשפיע עלינו, לא רק בהיבט הנפשי אלא גם...
קרא עוד »
מרץ 03, 2021
הטסות רפואיות
טיסות רפואיות הן טיסות שתוכננו במיוחד להסעת חולים ממתקן רפואי אחד למשנהו. הן ידועות גם כטיסות...
קרא עוד »
יונ 01, 2022