חודש אחרי ניתוח קטרקט, למה לצפות?

בחודש הקרוב לאחר ניתוח קטרקט, הרבה אנשים יצטרכו להתמודד עם השפעות הניתוח השכיח בתחום רפואת עיניים. חלקם יוכלו לחזור לעבודה, אך אחרים עשויים להזדקק לחופשה מסוימת. חודש לאחר ניתוח קטרקט, החולים עדיין אינם מסוגלים לראות בבירור. עם זאת, תהליך ההחלמה מהיר בהרבה מהצפוי. הסיבה לכך היא העובדה שניתן לשחזר את הראייה על ידי הליך מיוחד הנקרא ניתוח קטרקט בלייזר.

זהו מקרה פשוט של חודש לאחר ניתוח קטרקט. החולה הצליח לראות שוב וכעת יכול לקרוא את העיתון ללא משקפיים. קטרקט הוא מצב שבו העדשה בעין הופכת עכורה ומעוותת. זה יכול להוביל לעיוורון, אבל זה יכול להיות גם בר טיפול. לאחר הניתוח, חשוב לשמור על בריאות העיניים על ידי אי ביצוע פעילות גופנית יתרה, שימוש במשקפי שמש או הרכבת עדשות מגע.

איך מתנהלים אחרי ניתוח של קטרקט?

חודש אחרי ניתוח קטרקט, אנו יכולים לראות יותר ויותר אנשים עם המצב. רוב האנשים אינם מודעים לכך שיש להם קטרקט. דווח שלמעלה ממחצית מהמטופלים שעוברים ניתוח קטרקט יש ראייה לקויה לאחר הניתוח. הסיבה לכך היא הנזק שנגרם לעצב הראייה על ידי הקטרקט.

עצב הראייה אחראי על שליחת מידע חזותי מהעיניים שלך למוח שלך. נזק לחלק זה של הגוף שלך יכול להוביל לעיוורון, ולכן חשוב כל כך לרופאים ולמנתחים להיות מודעים לנושא זה בהקדם האפשרי.

חודש לאחר ניתוח קטרקט הוא הליך שכיח שרוב האנשים עוברים. בעוד שאנשים רבים בסדר גמור עם זה, אחרים מתקשים להסתגל לאורח החיים החדש. חודש לאחר ניתוח קטרקט, הייתה לי ההזדמנות לראות את הראייה שלי משוחזרת. הראייה שלי עכשיו ברורה יותר מאי פעם. יכולתי לקרוא ספר במטוס ולצפות בסרט בנוחות של ביתי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול בעצירות
יש אנשים אשר סובלים כל החיים שלהם מעצירות. העצירות הכרונית מלווה אותם כל השנים עד שכמעט נדמה להם שכך...
קרא עוד »
יול 21, 2019
סגולות של מזון מלכות
האוכל המלכותי היה מפורסם במשך מאות שנים בשל עושרו, טעמים וערכיו התזונתיים. זוהי מורשת קולינרית...
קרא עוד »
יונ 07, 2023
אז מהי בעצם הומאופתיה?
בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים פונים אל מסלול של טיפולים הומיאופתיים. אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב...
קרא עוד »
ספט 07, 2021