איך לבחור משקפי מולטיפוקל

משקפי מולטיפוקל

אחד מסוגי המשקפיים הפופולאריים ביותר שקיימים בשוק, הם משקפי מולטיפוקל. מדובר על משקפיים שמאפשרים לאנשים עם קשיי ראיה, לראות גם מקרוב וגם מרחוק בצורה טובה. כך נמנע מהם הצורך לרכוש מספר זוגות משקפיים. 

הרעיון הוא שבעזרת עדשות מולטיפוקל, אפשר להשתמש בהן בכל עת, ולראות דברים גם מקרוב וגם מרחוק. כך אנחנו לא נדרשים להחליף בכל פעם זוג משקפיים, לא נדרשים לסחוב איתנו מספר זוגות, וכאמור, אנחנו יכולים לרכוש זוג אחד ולא צריכים להשקיע ברכישה של מספר זוגות.

השאלה היא כמובן כיצד לרכוש את אותו זוג בצורה נכונה. מאחר ומדובר בהשקעה כספית לא קטנה, ביחס לזוגות משקפיים רגילות, הרי שעלינו לדעת איך להשקיע את הכסף שלנו בצורה כזו, שלא נבזבז אותו לחינם על זוג משקפיים שיכול להיות פחות יעיל ונוח עבורנו. 

לפני שנסביר את התהליך, חשוב להדגיש, בדומה למשקפיים רגילות, גם למשקפי מולטיפוקל ייקח לנו מעט זמן להתרגל, ועל כן אנחנו צריכים להיות סבלניים ורצוי מאוד לעבוד על פי ההנחיות שאנחנו מקבלים מהאופטומטריסט. כך נוכל ליהנות מהשימוש במשקפיים. 

כיצד מבצעים רכישה נכונה?

ראשית, חשוב מאוד לפנות אל המקום הנכון כמו אופטיסטור. אומנם יש הרבה מאוד מקומות שמציעים משקפיים מסוג זה, אך אנחנו צריכים לבחור מקום שבאמת אפשר לסמוך עליו, מקום שאנחנו באמת יכולים להיות בטוחים שנקבל ממנו זוג משקפיים עם עדשות איכותיות וטובות.

שנית, רצוי לבצע את כל התהליך בחנות מול גורמי מקצוע רלוונטיים. אין טעם לעשות את זה מבלי שאנחנו מבצעים את הבדיקות הרלוונטיות וכן את כל מה שנדרש בשביל לבצע את התהליך בצורה נכונה. 

שלישית, מוטב לקרוא על העדשות ואופי השימוש בהן. כך נדע למה לצפות, למה אנחנו נכנסים, וכמובן אנחנו נדע גם כיצד להשתמש במשקפיים בצורה נכונה. 

ארבע, רצוי מאוד, להקפיד על שימוש מדורג במשקפיים. כלומר, לא מיד להרכיב אותן כל הזמן. אלא לאט לאט, על פי הוראות הצוות במקום. כך העיניים שלנו יתרגלו ואנחנו נוכל ליהנות מהן בצורה הרבה טובה, ומותאמת לצרכים שלנו בין אם זה לצפייה מרחוק או קרוב.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות של רופאת שיניים לילדים
כהורים, יש לא מעט החלטות חשובות שעלינו לקבל, החלטות המשפיעות על בריאות ועתיד ילדנו כמו למשל בחירת...
קרא עוד »
ספט 13, 2017
כדורי ספירולינה – פשוט מצוינים
כדורי ספירולינה הם תוסף תזונה עשיר בחלבון ובחומצות שומן חיוניות. הם זמינים בצורות ובגדלים שונים,...
קרא עוד »
דצמ 15, 2022
אובדן כושר עבודה עקב תאונת עבודה – איך להתמודד
תאונת עבודה יכולה להיות חוויה משנה חיים, במיוחד כאשר היא גורמת לאובדן כושר עבודה. ההשלכות הפיזיות,...
קרא עוד »
יונ 11, 2023