טיפול בנחירות – מה מומלץ לדעת בנושא?

נחירות יכולות להוות מטרד לא רק לאדם הנוחר אלא גם לבן זוגו הישן. זה גם יכול לשבש את איכות השינה מה שמוביל לעייפות בשעות היום, עצבנות ואפילו בעיות בריאות חמורות. לכן, חשוב לבחון אפשרויות טיפול בנחירות כדי לשפר את איכות השינה והבריאות הכללית. הנה כמה דברים שכדאי לדעת כאשר שוקלים טיפול בנחירות:

ראשית, זיהוי הגורם הבסיסי לנחירות הוא חיוני. נחירות יכולות להיות מופעלות על ידי מספר גורמים כמו השמנת יתר, הרגלים לא בריאים כמו עישון ושתייה, גורמים אנטומיים כמו מחיצה סטיה או שקדים מוגדלים, או דום נשימה בשינה. זיהוי הגורם הבסיסי יעזור לרופא שלך לקבוע את אפשרות הטיפול היעילה ביותר.

אורח חיים

שנית, שינויים באורח החיים יכולים להיות אפשרות טיפול יעילה לנחירות. תרגולים כמו פעילות גופנית, הימנעות מאלכוהול, שיפור הרגלי שינה, ירידה במשקל והפסקת עישון יכולים לעזור להפחית את חומרת הנחירות.

שלישית, מכשירי פה כמו מגני פה יכולים להיות מומלצים על ידי רופא אם הסיבה לנחירות נובעת מבעיות במיקום הלסת או הלשון.

רביעית, טיפול מתמשך בלחץ אוויר חיובי (CPAP) הוא טיפול נפוץ לדום נשימה בשינה ויכול גם לשפר את הנחירות. זה עובד על ידי מתן זרם רציף של אוויר דרך מסכה שמטופל לובש בזמן שינה כדי לשמור על נתיב אוויר פתוח.

טיפול רפואי

לבסוף, ניתוח נחשב כמוצא אחרון כאשר אפשרויות טיפול אחרות נכשלו. אפשרות זו מומלצת בדרך כלל לחולים עם בעיות אנטומיות הגורמות לנחירות, כגון חסימות באף, בגרון או בפה.

אבל רגע לפני שאתם חותמים על ניתוח או ביצוע פעולה רפואית כירורגית אחרת, כדאי לבדוק טוב מאוד האם קיימים 'תרופות סבתא' שיכולות להועיל.  מידע נוסף וייעוץ אצל אורנה אדריאנסן

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לקחת מאמן כושר אישי אחרי הלידה?
מה לעשות? לא כולנו רותם סלע או גל גדות שיום לאחר הלידה כבר מסתובבות בחוצות העיר כאילו כלום לא קרה שם...
קרא עוד »
פבר 25, 2016
השתלת שיניים בראשון לציון
בעבר כשהיינו מבקרים את סבא וסבתא תמיד היינו נתקלים בכוס המים אשר ניצבת על השידה ליד המיטה, הכוס אשר...
קרא עוד »
ינו 15, 2018
מסאג' רפואי
מסאג’ רפואי הוא סוג של עיסוי המשמש לטיפול במצבים רפואיים כגון כאב, דלקת ועוויתות שרירים. זה יכול לשמש...
קרא עוד »
יונ 11, 2022