דיקור סיני בפתח תקווה, כיצד לבחור מטפל?

דיקור הוא טכניקה רפואית סינית מסורתית המשתמשת במחטים דקות כדי לעורר נקודות ספציפיות בגוף. מטרת הטיפול היא לאזן את זרימת האנרגיה בגוף ולהקל על הכאב.

דיקור סיני הוא סוג של רפואה אלטרנטיבית המשתמשת במחטים דקות כדי לעורר נקודות בגוף כדי לסייע בבעיות בריאות. נקודות אלו נקראות נקודות דיקור והן ממוקמות על המרידיאנים של הגוף. המתרגל מניח מחטים לתוך נקודות הדיקור הללו ומניע אותן על מנת לעורר אנדורפינים או כימיקלים אחרים משככי כאבים שיכולים לשפר את הבריאות הכללית.

בעיר פתח תקווה הדיקור משמש כבר שנים רבות כסוג של טיפול אלטרנטיבי לשיכוך כאבים. כיום, הוא משמש כהשלמה לטיפול רפואי מסורתי על מנת להגביר את היעילות של טיפולים כמו פיזיותרפיה או אלקטרותרפיה.

טיפול דיקור סיני בפתח תקווה כולל החדרת מחטים דקות לנקודות ספציפיות בגוף. ישנן למעלה מ-2,000 נקודות דיקור בגוף והן מחוברות על ידי ערוצי אנרגיה הנקראים מרידיאנים. כאשר מחטים חודרות לנקודות אלו, היא מגרה את המרידיאנים הללו ויכולה לסייע בהקלה על כאבים ובעיות בריאות רבות אחרות.

ישנן דרכים רבות לעשות טיפולי דיקור בבית או במרפאה כמו שימוש במחטים חד פעמיות או שימוש חוזר בעצמות מבמבוק או בעלי חיים. דיקור סיני היא תרופה סינית המשמשת כבר אלפי שנים לטיפול במחלות שונות. הוא מבוסס על הרעיון של איזון זרימת האנרגיה בגוף וניתן להשתמש בו לטיפול במצבים רבים, כולל כאב, מתח ונדודי שינה. קבלו מידע למשל על דיקור סיני טינטון.

• הכן את המחט שלך על ידי עיקור שלה עם אלכוהול או הרתחתה במים במשך 10 דקות.

• מצא את הנקודה הנכונה בגופך על ידי איתור אחת מנקודות הדיקור המפורטות למטה ומצא את המספר המתאים על המחט

• הפעל לחץ חזק עד לנקודה זו עד שתרגיש דקירה קלה

• הכנס את המחט לנקודה זו דרך העור שלך

• החזק אותו שם תוך כדי עיסוי עדין

• הסר את המחט כאשר אתה מרגיש שחרור במתח ובכאב

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוח מתיחת בטן – איך זה עובד?
השמנה לצד ירידות דרסטיות במשקל, היריונות ולידות, תהליך ההזדקנות הטבעי שהגוף עובר- אלו ועוד משנים את...
קרא עוד »
ינו 02, 2017
הדברת עכברים – איך זה עובד?
בילדותנו, לפחות אצל חלק מאיתנו, אהבנו לחשוב שעכברים הם דבר מאוד נעים וידידותי. מי לא גדל על מיקי מאוס,...
קרא עוד »
אוק 27, 2021
סדנאות לירידה במשקל
כפי שאתם בוודאי יודעים, בישול הוא משימה מאוד גוזלת זמן ומאתגרת. אם אתה לא זהיר בהכנה שלך, זה יכול...
קרא עוד »
אוג 19, 2022