איפור קבוע בשפתיים

איפור קבוע על השפתיים הופך ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. אנשים רבים בוחרים באפשרות זו מכיוון שהיא קלה וזולה יותר מהזרקות שפתיים והליכים אחרים. 

איפור קבוע על השפתיים קיים כבר למעלה מ-100 שנה. השפתון הקבוע הראשון נוצר בשנת 1911, והוא נוצר עם עופרת אצטט וכספית גופרית, שהם כימיקלים רעילים. עם זאת, מוצרים מודרניים מיוצרים כעת עם מרכיבים בטוחים יותר לשימוש על העור והשפתיים שלך. 

יש תיאורים של רישומים מצריים עתיקים מראים נשים המשתמשות בשיטות שונות כדי לשפר את שפתיהן. למשל, על ידי שפשוף דבש על השפתיים או מריחת אבקת מסטיק ערבית. 

איפור קבוע בשפתיים הפכו פופולריים בשנים האחרונות מכיוון שהם קלים וזולים יותר מהליכים אחרים כמו הזרקות שפתיים ושיטות איפור קבוע אחרות. הם גם בטוחים לשימוש מכיוון שאתה יכול להסיר את האיפור הקבוע בכל עת על ידי איש מקצוע עם תמיסת ניקוי עדינה, מים וסבון, או אפילו פשוט לגרד אותו עם הציפורן שלך בעדינות ובזהירות.

מה התהליך לאיפור קבוע על השפתיים

איפור קבוע על השפתיים הוא תהליך הכולל שימוש בסוג מיוחד של ג'ל, הנקרא "צבע שפתיים", אשר מורחים על הפה. ניתן להשתמש במוצר זה כדי לשפר את מראה השפתיים שלך, כמו גם לתיקון פגמים קלים. כמו כתמי לידה וצלקות. והדרך הטובה ביותר לאיפור קבוע על השפתיים שלך היא ללכת למכון יופי מקצועי.

איזה סוגים של איפור קבוע לשפתיים יש?

איפור קבוע על השפתיים הוא טיפול קוסמטי הנעשה באמצעות מריחת פיגמנטים צבעוניים על השפתיים. ניתן להשתמש בו למטרות מקצועיות ואישיות כאחד. הליך זה יכול להיעשות כמעט בכל צבע וצורה, בהתאם להעדפה שלך. עלות האיפור הקבוע של השפתיים משתנה בהתאם לצורה ולצבע הרצויים. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מוצרי קוסמטיקה טבעית
החומרים איתם העור שלנו בא במגע נספגים ומשפיעים על הגוף שלנו לא פחות מהאוכל שאנחנו אוכלים. כמו כל...
קרא עוד »
ינו 17, 2019
פסיכולוגית – תוכל לשנות את חייכם לטובה
שירותיה של פסיכולוגית יכולים להיות בעלי ערך רב עבור אנשים שסובלים מקשיים שונים בחייהם וצריכים אוזן...
קרא עוד »
מרץ 17, 2022
שיטת אול און פור – השתלת שיניים
רוצים להשתיל שיניים, אך אינכם רוצים לעשות זאת בשיטה הקלאסית? דעו לכם שיש עוד לא מעט שיטות לעשות זאת,...
קרא עוד »
יונ 17, 2019