מה עושים במקרה של תאונת דרכים קורקינט?

קורקינטים הם אמצעי תחבורה פופולרי במקומות רבים בעולם.הם שימושיים מאוד במקומות מסוימים שבהם כבישים אינם זמינים או שבהם אין רשת כבישים טובה. קורקינטים הם דרך מצוינת להתנייד בעיר עבור אנשים שלא רוצים להשתמש בתחבורה ציבורית. הם טובים גם לאנשים עם מוגבלות בניידות או כאלה שאינם יכולים ללכת רחוק. אך למרות כל היתרונות שיש בכלי הזה, החיסרון המשמעותי הוא הסיכון המוגבר להיקלע איתו לתאונת דרכים והחשיפה הגבוהה של הרוכב בפגיעה גופנית.

מה עושים כאשר נקלעים לתאונה עם הקורקינט?

תאונות קורקינט הן תמיד חוויה טראומטית. נפגעי תאונות אלו עלולים להישאר עם פציעות הדורשות טיפול מיידי. לעתים קרובות, הקורבנות הפצועים עלולים להיות מאוד פגיעים ולא מסוגלים לספק מידע כלשהו. במידה ואתה עד למקרה או מעורב (או לחילופין אתה הוא הניפגע), התפקיד שלך הוא לוודא שהקורבן יטופל באופן מיידי. אם אתה הקורבן, אז אתה צריך לוודא שאתה מקבל טיפול רפואי טוב. פירוש הדבר עשוי להיות שעליך לפנות מיד לבית החולים. עם זאת, אם הקורבן אינו מסוגל לדבר או אפילו להגיב, ייתכן שיהיה צורך לפנות למשטרה. ברוב המקרים, אתה מחויב על פי חוק לדווח על התאונה. אם קרתה תאונה ולא נפצעתם בה, אז עדיין חשוב שהמשטרה תיודע מיד. 

עורך דין תאונות מנוסה יכול לעזור להדריך אותך בתהליך ההתמודדות עם אירוע כזה. אם אתם מחליטים אם להגיש תביעת תאונת קורקינט או לא, קחו בחשבון שתקופת ההתיישנות של רוב תאונות הרכב היא בדרך כלל חמש שנים ממועד הפציעה. עם זאת, אם התאונה שלך נגרמה על ידי רשלנות של מישהו אחר שגרמה לנזק גופני חמור או מוות לבן משפחה, ייתכן שלא תהיה הגבלת זמן להגשת תביעה. כמו כן, ודא שאתה יודע על הזכויות המשפטיות שלך בתום פרק זמן זה וכן מתי יפוג תוקפו. 

פרטים באתר: www.yvb-lawyer.co.il

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
וטרינרים בהוד השרון
וטרינרים בהוד השרון במידה ואתם רוצים לטפל בחיית המחמד שלכם בצורה יעילה ומהירה,  אתם יכולים פשוט...
קרא עוד »
אוק 09, 2016
כל מה שרציתם לדעת על ייעוץ נטורופתי ולא העזתם לשאול
רובנו קוראים המלצות ורואים פרסומים רבים על ייעוץ וטיפול נטורופתי, אז מה זאת נטורופתיה? נטורופתיה...
קרא עוד »
ספט 29, 2020
איך שומרים על הגוף ממחלות עור?
מחלות עור כמו שלבת חוגרת (הרפס), אסטמה של העור, אקזמה, אקנה, סבוריאה, שפשפת, יבלות ועוד - עלולות להיגרם...
קרא עוד »
ספט 25, 2017