mri

אם אר איי MRI (הדמיית תהודה מגנטית) הוא אחד מכלי ההדמיה החשובים ביותר המשמשים בבית חולים. כלי זה שימושי ביותר לאבחון מחלות לב, גידולי מוח ומצבים אחרים הדורשים סריקות MRI. בנוסף גם לאבחון מחלות בגוף האדם, לפציעות ומצבים שונים. הם גם עוזרים למצוא גידולים שלא ניתן למצוא בשום שיטות הדמיה אחרות.

איך זה עובד?

הדמיית תהודה מגנטית, או בקיצור MRI, היא טכניקת הדמיה רפואית המשתמשת בשדות מגנטיים ובגלי רדיו כדי לייצר תמונות של הגוף. קבלו מידע באתר MRI פרטי 360.

בדיקה זו קיימת כבר למעלה מ-50 שנה והפכה להיות נגישה יותר בשנים האחרונות. כיום משתמשים בבדיקה זו בבתי חולים לאבחון מגוון רחב של אבחון מחלות.

טכנולוגיית ה-MRI מתקדמת בקצב חסר תקדים

לא רק שיש עוד סוגים של סורקי MRI זמינים (כמו שישכמה אפשרויות של אולטרסאונד פרטי), אלא שכמות הנתונים שהם יכולים לאסוף גם עלתה באופן אקספוננציאלי. נתונים חדשים אלה מאפשרים לרופאים לבצע אבחנות וטיפולים טובים יותר.

מכשירי MRI יקרים ודורשים משאבים רבים להפעלה. זו הסיבה שבתי חולים משקיעים בפתרונות נוספים כדי לעזור להם לחסוך כסף, זמן ואנרגיה.

זוהי טכניקת הדמיה המשתמשת במגנטים וגלי רדיו רבי עוצמה כדי לייצר תמונות מפורטות של פנים הגוף. זו גם דרך לזהות ולאבחן מחלות. סריקות MRI מבוצעות בדרך כלל על ידי רדיולוגים, רופאים וטכנאים מוסמכים המשתמשים בסורקי MRI בבתי חולים, מרפאות ציבוריות או מרפאות פרטיות.

כיצד ניתן להזמין MRI באופן פרטי?

בדיקת MRI באופן פרטי בתשלום הופכת ליותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות. הסיבה לכך היא שאנשים מחפשים דרכים לקבל מענה על הבעיות הרפואיות שלהם, לחסוך בזמן ובמקרים מסוימים גם להציל את חייהם.

עם MRI באופן פרטי תמורת תשלום, מטופלים יכולים לקבל את הסריקה שהם צריכים מבלי לעבור את הטרחה של המתנה בתורים ארוכים או לשלם סכומים מופקעים ואף לקבל חלק מהתשלום חזרה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכרה בצורך בטיפול פסיכולוגי
כמומחה לבריאות הנפש, חיוני להבין את הסימנים המציינים מתי ייתכן שיהיה צורך בטיפול פסיכולוגי. בואו...
קרא עוד »
מרץ 14, 2024
תביעה לגמלת סיעוד – איך מגישים אותה בצורה היעילה ביותר
לא מעט אנשים כיום נאלצים להתמודד מול חברות הביטוח השונות בתביעות ארוכות וללא הצלחה מרובה. במידה וגם...
קרא עוד »
נוב 25, 2020
הסכנות הנסתרות: עובש בקירות כסכנה בריאותית
עובש בקירות, סוג של פטריה, הוא תופעה שכיחה בבתים, ולעיתים קרובות הוא מוצא את דרכו אל קירות הבתים ויוצר...
קרא עוד »
ספט 11, 2023