טיפול אלטרנטיבי בדום נשימה – מה כדאי לדעת?

דום נשימה הוא מצב המשפיע על תהליך הנשימה. זה יכול להיגרם מדום נשימה בשינה, נחירות או שילוב של שניהם. אנשים רבים סובלים ממצב זה והוא עלול להוביל לסיבוכים נוספים כמו מחלות לב, שבץ מוחי, לחץ דם גבוה, סוכרת ואפילו דיכאון.

טיפול אלטרנטיבי לדום נשימה כולל שינויים באורח החיים כגון הפסקת עישון וירידה במשקל. זה כולל גם טיפולים רפואיים כגון מכשירי פה או ניתוחים עבור אלה שאינם מגיבים לשינויים באורח החיים.

טיפול אלטרנטיבי בדום נשימה – קצת תעל כך

דום נשימה היא הפרעה המשפיעה על יכולת הנשימה. זה יכול להיגרם על ידי מספר גורמים, כגון חסימת דרכי הנשימה, דום נשימה בשינה וסוגים מסוימים של מחלות לב. בשנים האחרונות ישנה התמקדות מוגברת בטיפולים אלטרנטיביים לדום נשימה. הטיפול הנפוץ ביותר במקרה זה הוא טיפול CPAP המשתמש באוויר בלחץ כדי לשמור על דרכי הנשימה פתוחות במהלך השינה.

טיפולים אלטרנטיביים לדום נשימה הם לרוב זולים יותר מטיפולים מסורתיים והם עשויים להיות גם פחות פולשניים. דום נשימה הוא מצב שבו נתיב הנשימה חסום או חסום. זה יכול להיגרם על ידי מגוון רחב של גורמים כגון מחלת ריאות חסימתית כרונית (COPD), אסטמה ודום נשימה בשינה.

מה הטיפול הנפוץ ביותר?

הטיפול הנפוץ ביותר לדום נשימה הוא מכונת לחץ אוויר חיובי מתמשך (CPAP) המספקת לחץ מתמשך כדי לשמור על דרכי הנשימה פתוחות. מכונה זו דורשת אספקה מתמדת של אוויר נקי ומסונן ויש להשתמש בה לפחות 8 שעות ביום. עם זאת, חלק מהמטופלים מוצאים טיפול זה לא נוח מדי לשימוש יומיומי.

ישנם מספר טיפולים אלטרנטיביים זמינים כגון:

– טיפול במכשירי הפה

– טיפול מתמשך בלחץ דרכי אוויר חיובי

– טיפול ב-BiPAP

– טיפול במסכות אף

למידע נוסף אורנה אדריאנסן

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה עושים במקרה של תאונות דרכים בחו"ל?
כאשר אנו נוסעים לחו"ל אנו רוצים להוציא את המקסימום מהחוויה. בנסיעה לחו"ל אנו רוצים ליהנות ממקום חדש...
קרא עוד »
פבר 05, 2017
5 סימנים לרשלנות רפואית בהריון
קבלת תשובה חיובית להריון היא משמחת ומרגשת ובו בזמן גם מפחידה, מאחר שלרגעים שלקראת הלידה מתלווים...
קרא עוד »
אוג 05, 2018
גמילה מאוננות – איך זה עובד?
האינטרנט כבש את כל המסכים שלנו, כולל את המסכים הקטנים ביותר בטלפון הנייד. כיום, בשונה ממה שהיינו...
קרא עוד »
אוג 28, 2015