ייעוץ זוגי בראשל"צ

האיגוד הישראלי לייעוץ זוגי (IAMC) הוא איגוד מקצועי ליועצי נישואין. מטרת העמותה היא להעניק שירותי ייעוץ בחברה הישראלית לנשואים וכן לספק מידע על ייעוץ זוגי והיבטים נוספים של החיים בישראל. ניתן למצוא מטפלים לייעוץ זוגי בעלי הכשרה גם ברשל”צ . ה-IAMC הוקם בשנת 1994, בעקבות החוק לקידום נישואין, שאושר בכנסת ב-20 בנובמבר 1996. על פי חוק זה, יועצי נישואין הוסמכו לקבל רישיון יועצי נישואין והעבירו עבורם הכשרות. העמותה הקימה את הארגון המקצועי הראשון שלה בשם "האגודה לייעוץ זוגי בישראל" במטרה לסייע בקידום מקצוע ייעוץ הזוגיות בישראל. 

בשנים האחרונות גבר הביקוש לשירותי ייעוץ זוגי בראשל"צ. הרבה אנשים מחפשים עזרה כשהם בזוגיות ורוצים להתחתן. במאמר זה, נדון על מהו ייעוץ נישואין ואיזה סוג של שירותים ניתן למצוא בשוק אם אתם גרים בראשון לציון. . מהו ייעוץ זוגי? במסורת היהודית, נישואין הם ברית קדושה בין גבר אחד לאישה אחת. ברית זו מבוססת על מערכת של חוקים ועקרונות יסוד. נישואים דתיים כשלעצמם אינם אזרחיים ובני הזוג צריכים להיות חופשיים לחיות בהרמוניה עם בני זוגם ולנהוג לפי הערכים האתיים החשובים ביותר של היהדות. כששני אנשים מתחתנים, הם מתחברים יחד לכל החיים, הבטחה שאי אפשר להפר, אבל זה לא אומר שהקשר ביניהם תמיד יהיה שמח או יציב. זו הסיבה שזוגות זקוקים לעזרה מיוחדת בכל פעם שיש בעיות ביניהם לגבי מי צריך לקחת טיפול בילדים או האם עליהם להתגרש. זוגות זקוקים לעזרה גם בקונפליקטים שמתעוררים בזוגיות שלהם, כמו למשל אם אחד מבני הזוג מעשן והשני לא. אנשים רבים חשים לחוץ להתחתן מוקדם או לפני שהם יצרו קשרים כלשהם עם בעל או אשתו לעתיד. לחץ מסוג זה עלול להוביל לקשיים זוגיים, שלעיתים מובילים לגירושים. למרות שחלק מהאנשים מרגישים שייעוץ זוגי יכול להועיל במהלך מערכת יחסים פתוחה, אנו ממליצים עליו רק כאשר יש בעיות רציניות בזוגיות. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הפחתת משקל עם הרבלייף – איך עושים את זה?
לא מעט אנשים נאלצים להתמודד עם משקל עודף ומחפשים דרכים כיצד לרדת במשקל בצורה אפקטיבית. הם מנסים...
קרא עוד »
אוג 29, 2021
מכשירים להסרת שיער בלייזר
הדור החדש של מכשירי הלייזר להסרת שיער, הגיע לישראל. מדובר במכשירים שהם המתקדמים ביותר הקיימים בעולם...
קרא עוד »
אוק 17, 2020
ג'ינג'ר: סגולות ויתרונות בריאותיים
ידוע שמזונות שונים מספקים לגוף רכיבים חיוניים, ואף ישנם מזונות בעלי סגולות שמסייעים לשלל בעיות...
קרא עוד »
יול 07, 2020