מכשיר מיקרונידילינג

מכשיר Microneedling הוא מכשיר כף יד קטן שניתן להשתמש בו כדי לספק הזרקות מבוקרות ברמה נמוכה של חומרים שונים לתוך העור. Microneedling הוא הליך שבו מחטים זעירות מגולגלות על פני העור כדי ליצור פצעים מיקרוסקופיים. לאחר מכן משתמשים במיקרו-מחטים להזרקת מגוון חומרים, כולל ויטמינים וחומרים מזינים אחרים, תרופות ומרכיבים קוסמטיים.

מכשיר מיקרונידילינג נועד לנקב את האפידרמיס (שכבת העור החיצונית ביותר) עם סדרה של מחטים זעירות, מתן תרופות או חומרים אחרים. טכניקה זו משמשת לרוב למטרות קוסמטיות, כגון טיפולי אנטי אייג'ינג וטיפול באקנה, אך ניתן להשתמש בה גם למטרות רפואיות, כגון ריפוי פצעים או טיפול בפסוריאזיס. . מהם היתרונות של microneedling? מכשירי Microneedling יכולים לשמש לטיפול במספר מצבים רפואיים, כולל טיפול באקנה וריפוי פצעים. ההשפעה שלו על העור היא שהוא ממריץ את ייצור הקולגן ומגביר את החמצון בתאי העור, מה שעשוי לשפר את מראה העור ותפקודו. מהן תופעות הלוואי של microneedling? Microneedling עלול לגרום לאדמומיות ונפיחות מקומית בעור, צריבה, כאב קל עד בינוני ודימום בעור לאחר שהטיפול הסתיים כמו כן, ייתכן שאדם יפתח זיהום לאחר שעבר טיפול במיקרונידלינג.

מכשירי Microneedling משמשים להמרצת ייצור קולגן ואלסטין. זה עוזר לחידוש העור וריפוי. בעתיד, טכנולוגיה זו עשויה לשמש עבור הליכים רפואיים אחרים כגון צמיחה מחודשת של שיער, צמיחת שיער וירידה במשקל. טיפול בצלקות אקנה למשל נעשה באמצעות מכשיר שאליו מחוברת מחט קטנה. המחטים משמשות לגירוי העור בתבניות מבוקרות ומדויקות. התהליך ממריץ ייצור קולגן ואלסטין המסייע בריפוי פצעים, חידוש העור והפחתת קמטים. ישנם סוגים שונים של מכשירי מיקרו מחטים שפולטים אורכי גל שונים של אור או חום המכוונים למצבי עור מסוימים כגון צלקות אקנה, פיגמנטציה, יובש, רוזציאה וצלוליט בין היתר.

ההליך נעשה בדרך כלל במשרד או במרפאה עם הרדמה מקומית. זה יכול להיעשות גם בבית עם זריקות עצמיות באמצעות מיקרו-מחטים הנרכשות באינטרנט או בחנויות לציוד רפואי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדיניות בית האבות: אלו השאלות החשובות שצריך לשאול
מדיניות בית האבות היא אחד ההיבטים החשובים ביותר בבית אבות. מאמר זה ידון בשאלות המפתח שיש לשאול בעת...
קרא עוד »
יול 25, 2022
קופונים למסעדות בריאות ובתי קפה – מדוע זה פתרון נפלא
אם אתם בקטע של בריאות, וחובבים מסעדות, תשמחו לדעת שתוכלו למצוא קופונים למסעדות ובתי קפה, חלק שמים דגש...
קרא עוד »
נוב 12, 2015
עיצוב הגוף: האימונים המומלצים ביותר
השגת גוף חטוב ובריא היא מטרה משותפת לאנשים רבים המעוניינים לשפר את הכושר הגופני שלהם. אמנם אין גישה...
קרא עוד »
יונ 17, 2023