הדרכת הורים וחשיבותה לחיינו

מחקרים הראו שהדרכת הורים היא כלי שבאמצעותו הורים משפרים יותר ויותר את כישורי ההורות שלהם בפתרון בעיות עם ילדיהם. הורים בעלי הידע והמיומנויות לאמן את ילדיהם נוטים יותר להשיג את התוצאה הרצויה עבור ילדיהם – מאושרים יותר, בריאים יותר, פחות מועדים לתאונות ובעיות אחרות. השאלות שהורים שואלים את עצמם כשהם מאמנים את ילדיהם הן: איך אני יודע אם אני עושה עבודה טובה? מה אני יכול לעשות הלאה? איך אני יכול לעזור לילד או ילדה שלי? הם מפחדים ממני? האם אני רוצה להיות הורה טוב יותר? מה אני יכול לעשות עכשיו כדי להיות יעיל יותר כהורה. ההצעות המועלות בספר זה מכוונות בדיוק לשאלות החשובות הללו. תוכל לעזור לילדך ולעצמך בדרכים שלא דמיינת. קבלו מידע נוסף במסגרת קורס הדרכת הורים אונליין.

חלק גדול מתפקידו של הורה הוא לוודא שילדיו נמצאים בסביבה טובה עבורם. הם עושים זאת על ידי מתן הדרכה ועצות כיצד להיות הורה טוב יותר. , ולשמור עליהם במצב רוח טוב. במאמר זה, נבחן כמה מהדרכים שבהן ילדים יכולים לעתים קרובות להפיק תועלת מלדבר עם הוריהם על החוויות שלהם כשהם גדלים. הדיונים יתבססו סביב ארבעה נושאים: הרגשה טובה יותר, לימוד דברים חדשים, צמיחה חברתית והפיכה לאדם טוב יותר. אם אתה הורה או מטפל בעצמך, סביר להניח שאתה מכיר מישהו שמרגיש טוב יותר עם עצמו באמצעות שיחה עם הוריו. אם זה אתה, אז אני בטוח שאתה יכול לחשוב על דרכים רבות שעזרת לצאצאים שלך. אם לילד שלך אי פעם יש בעיות כלשהן או שהוא נאבק עם משהו בבית הספר, עודדו אותו לדבר עם הוריהם על איך הם מרגישים. אם הם נאבקים עם משהו בבית, או אם הם מרגישים מוטרדים בדרך כלשהי, זה יהיה מועיל (ונורמלי) לתת לילדכם חיבוק גדול ולומר לו שאתם אוהבים אותו, זו הורות במהותה. האמירה הזו יכולה לגרום להם להרגיש טוב יותר עם עצמם. בקשת עזרה כאשר ילדך מרגיש המום או עצוב, ייתכן שתרגיש להרגיש רע על זה שגורם להם להרגיש שאין להם הרבה חברים, או על זה שגורם להם להרגיש שהוריהם קפדניים מדי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סדנאות טנטרה – ללמוד ולתרגל איך מכניסים אהבה בריאה לחיים
היום ניתן למצוא יותר ויותר אנשים, אשר מגלים עניין בעולם הטנטרה. חשוב להבהיר מראש כי אין מדובר כאן על...
קרא עוד »
יול 08, 2020
הדרך לרפא אחרים בעזרת שיטות של נטורופתיה
הצורך לרפא אנשים אחרים הוא צורך שכשאשר מרגישים אותו אי אפשר להתעלם ממנו. יש מי שהדחק העיקרי שלו הוא...
קרא עוד »
מאי 17, 2015
כל מה שרצית לדעת על ניתוח וסטיבוליטיס
אחת הבעיות הפחות מוכרות בקרב גורמים רפואיים, אך למרבה הצער לא מעט נשים סובלות מבעיה זו הינה...
קרא עוד »
מרץ 15, 2021