איך מרסקים אבנים בכליות?

אבנים בכליות הן מצב רפואי הגורם לכאבים ודלקות בכליה. זה יכול להיגרם על ידי חומרים שונים. אבנים בכליות הן סוג של אבן המורכבת מסידן וחומרים נוספים שנוצרים כאשר השתן אינו בסיסי מספיק.

אבנים בכליות – יש מה לעשות בנושא

"אבנים בכליות נגרמות מהצטברות של גבישים בכליה. הן לא כמו אבן שנמצאת בגוף שלך אלא משהו שאתה צריך להתמודד איתו על בסיס יומי. הסוג הנפוץ ביותר של אבנים בכליות נקרא סידן אוקסלט גביש שנוצר כאשר שתן המכיל סידן ואוקסלט, שהם מלחים, מתערבב עם מים". יש הרבה אנשים שסובלים מאבנים בכליות, אבל הם לא יודעים איך להתמודד איתן. 

פנייה אל מהירה רופא מטפל לריסוק האבנים

כל עוד מדובר על ריסוק אבנים בכליות יהיה חשוב מצדכם לא לדחות את הטיפול ולוודא כי אתם פונים אל בית חולים עם ניסיון רב בכך. הוא צפוי לעשות שימוש בכלים שיוכלו להמיס את האבנים או שיוצאו אותם באמצעות ניתוח בו מבצעים חתך על מנת להוציא את האבנים ולאחר מכן מבצעים תפרים. בכל אופן, תוכלו להיות בטוחים כי מדובר בהליך פשוט יחסית.

לפיכך יהיה נכון מצדכם לשים לב כי אינכם דוחים את הפעולה בעניין וזאת כאשר אתם פונים אל גורם מקצועי על מנת שיסייע לכם בעניין ויציע בדיוק את המענה לו הייתם מצפים וזאת ללא יוצא מן הכלל. התנהלות כזו בוודאי תהיה נכונה וחכמה מצדכם. קחו זאת בחשבון. אז אל תבזבזו את הזמן שלכם ונסו למקד את החיפושים שלכם תוך כדי שאתם מוודאים כי אתם בוחרים ברופא אשר צבר ניסיון רב בתחומו ואפשר להיות בטוחים בכל הנוגע ליכולת המקצועית שלו לבצע את הניתוח הזה עבורכם. זה חשוב למדי.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול באנורקסיה – מעצימים את דימוי הגוף
התמודדות עם אנורקסיה זה דבר שיכול להיות קשה למדי בעבור נשים. אותן נשים שסובלות מאנורקסיה תופסות את...
קרא עוד »
פבר 16, 2022
מומחה כף יד בתל אביב
כף היד היא אחד האיברים האחראים באופן ישיר על איכות החיים שלכם היא מאפשרת לכם לבצע מגון עצום של פעולות...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
איך בוחרים רופא שיניים
כאשר כאבי השיניים תוקפים אותנו, כל מה שאנחנו רוצים הוא שהכאב יעבור, לכן אנו ממהרים אל מרפאתה השיניים...
קרא עוד »
דצמ 12, 2018