כרית עיסוי שיאצו

כרית עיסוי שיאצו היא סוג של כרית המשמשת לעיסוי הגוף.

כריות עיסוי שיאצו זמינות בצורות, גדלים, צבעים ועיצובים רבים. ניתן להשתמש בהן על הגב, הצוואר, הרגליים והידיים. הן זמינות גם בחומרים שונים וטווח מחירים רחב.

השימוש הנפוץ ביותר בכרית עיסוי שיאצו הוא להקלה על כאבים ומתח באזור הצוואר ועמוד השדרה. העיצוב בעל הפרופיל הנמוך מאפשר להשתמש בהן על אנשים שאינם יכולים לשכב עקב מצבם או מוגבלותם כמו אלה עם דלקת פרקים או פיברומיאלגיה.

כל מה שחשוב לדעת על כרית עיסוי שיאצו

שיאצו הוא סוג של עיסוי המשתמש באצבעות ובאגודלים כדי להפעיל לחץ על נקודות ספציפיות בגוף.

כרית שיאצו היא סוג של כרית שניתן להשתמש בה במהלך עיסוי שיאצו. היא מעוצבת עם שתי בליטות מעוגלות או יותר המשמשות למקם את הראש, הצוואר והכתפיים שלכם על מנת לספק הקלה בכאב ובמתח.

עיצוב הכרית מבוסס על עיסוי שיאצו יפני מסורתי. הצורה והגודל של הכרית נועדו להתאים לקווי המתאר של הראש, הצוואר והכתפיים שלך. הוא עשוי מחומרים איכותיים עמידים ונוחים לשימוש.

הכרית קיימת כבר עשרות שנים, אך לאחרונה היא ראתה עלייה בפופולריות מכיוון שאנשים רבים מחפשים דרכים להפיג מתח ועומס משרירי הגב, הצוואר והרגליים.

כמה עולה כרית עיסוי שיאצו?

אם אתם מחפשים כרית עיסוי שיאצו תוכלו למצוא אותה במגוון חנויות אונליין. עלות כרית עיסוי שיאצו נעה בין 150-500 ש”ח בהתאם לגודל ואיכות המוצר.

במחיר נוח לכל כיס, כל אחד יכול להתחדש בכרית עיסוי שיאצו כדי להקל על מכאובים ומחושים ביום יום. ניתן להשתמש בכרית בבית, במשרד ובכל מקום. כל מה שצריך זה רק חיבור זמין לחשמל ומקום נעים ונוח להירגע בו.

כמו כן תוכלו להעניק כרית עיסוי שיאצו כמתנה, מסוג של מתנות שכל אחד ישמח לקבל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אילו תוספי תזונה צריך כדי לחזק את מערכת החיסון?
בין אם כדי להילחם במחלה כזו או אחרת ובין אם כדי "להקדים תרופה למכה" תוספי תזונה רבים נחשבים כאפקטיביים...
קרא עוד »
אוג 04, 2020
כל מה שרציתם לדעת על השתלת שיניים ביום אחד
האם יש דבר כזה בכלל השתלת שיניים ביום אחד או שזו המצאה של רופאי שיניים כדי להוציא יותר כסף מלקוחות?...
קרא עוד »
פבר 11, 2019
הדרך לרפא אחרים בעזרת שיטות של נטורופתיה
הצורך לרפא אנשים אחרים הוא צורך שכשאשר מרגישים אותו אי אפשר להתעלם ממנו. יש מי שהדחק העיקרי שלו הוא...
קרא עוד »
מאי 17, 2015