אופני איזון – לאיזה גילאים הם מתאימים?

הילדים של היום נהנים מאפשרויות כמעט בלתי מוגבלות מבחינת ההיצע של המשחקים והאפשרויות ליהנות ממשחקים ממש כמו בעולם של הגדולים.

אז אם מדובר בתחום הזה של כלי תחבורה, שם לבד יש מגוון עצום של אפשרויות. זה מתחיל בבימבה הכי קטנה וממשיך בבימבה ג'וק. עובר לקורקינט וממשיך באופניים קטנים. משם הילד ימשיך לאופניים עם גלגלי עזר שרק ילכו ויעלו מבחינת הגובה שלהם עד שהילד ילמד לרכב על אופניים גדולות וגבוהות.

בין כל המכלול הזה שמנינו יש באמצע את אופני האיזון

אופני איזון הם אופניים מסוג שונה וחדש והוא נועד ללמד את הילדים לשלוט טוב יותר על האופניים ולשמור על איזון ועל שיווי משקל כאשר הם עולים על כלי רכב דו גלגלי.

זה לא הכרחי עבור כל ילד ואפשר בהחלט ללמוד בסופו של דבר לרכב על אופניים דו גלגליים גם בלי להתאמן קודם כל על אופני האיזון. עם זאת, ילדים שנהנים מאופני האיזון ומתנסים ברכיבה עליו מדווחים על שליטה טובה יורת ברכיבה על אופניים בהמשך. ילדים אלו לא יתקשו לתפוס את שיווי המשקל ויצליחו לרכב היטב במלוא השליטה ובמלוא המיומנות גם על אופניים גבוהות ואפילו מאתגרות.

אופני איזון מאיזה גיל?

אז אם החלטתם לפק את הילד שלכם באופני איזון, למרות שאתם מבינים שזה לא באמת הכרחי למען עתידו אך יכול בהחלט לתרום לו, חשוב שתתאימו את האופניים בהתאם לגיל של הילד. אופני איזון אמורים לשמש היטב ילדים החל מגיל ארבע לערך אך זה גם יכול להתאים לילדים מעט יותר קטנים וגם כמובן לילדים בוגרים יותר. האופניים הללו כשהם בגובה הנכון, מעניקים לילד שעות של הנאה ורכיבה מהנה ומועילה.

להשיג באתר של סמארט טרייק

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הבאים בתור: כך תעבירו את הזמן בהמתנה לרופא
פעם כשהיינו מגיעים לרופא, הדרך היחידה בה יכולנו להעביר את הזמן עד שהוא היה מקבל אותנו, היתה...
קרא עוד »
אוק 07, 2019
עורך דין רשלנות רפואית בב"ש לטובת תושבי העיר אך לא רק
כשמנתחים את מקרי הרשלנות הרפואית באזור הדרום מנסים להבין גם את התנאים האובייקטיביים ואת אלה...
קרא עוד »
יול 27, 2017
ארבעה טיפים לבריאות טובה
רוצים ליהנות מבריאות תקינה? תוהים מה עליכם לעשות כדי להיות בריאים, חזקים ובעיקר מאושרים? הנה ארבעה...
קרא עוד »
מרץ 06, 2017