תשושי גוף – מי עונה להגדרה הזו?

אם יצא לכם בעבר להיכנס לבית אבות לתשושי גוף ולהתבונן בשילוט, מן הסתם ראיתם את ההגדרה הזו של תשושי גוף. אז אולי היום כבר לא תולים שלטים בולטים על דלת כל מחלקה כי אחרי הכול היום כבר מקפידים הרבה יותר על כבודם של הקשישים גם אם הגיעו למצבים סיעודיים או מצבים קשים אחרים.לא מתייגים אותם ולא תולים כרזות בצורה מבזה או משפילה. אך בכל זאת המחלקות מחולקות בצורה כזו שיש את המחלקה העצמאית ויש את המחלקה של תשושי הגוף. יש כמובן את המחלקה הסיעודית שהיא המחלקה הכי קשה.

אז מי הם תשושי הגוף?

תשושי גוף הם אנשים צלולים בדעתם שיודעים היטב את אשר לפניהם. עם זאת הם תשושים מבחינה גופנית וקשה להם להסתדר לבד בבית. הם לא יכולים לחיות לבד בבית כמו כל אדם עצמאי כי היכלות שלהם מבחינם זית נפגמו עם הגיל והשנים. הם מתקשים להכין לעצמם את הארוחות, הם מתקשים לתחזק את הבית, הם מתקשים לצאת לקניות ובאופן כללי התפקוד הפיזי שלהם נפגע מאוד.

הם אלו המכונים תשושי גוף והם זקוקים לסיוע בכל פעולה יומיומית.

בית אבות – הפתרון המלא

אז עבור אנשים אלו יש את הפתרון המלא של בית אבות כאשר עבורם ישנה המחלקה של תשושי הגוף. הם יוכלו ליהנות מאוד מהשהות במחלקה לתשושי הגוף כאשר מדובר במחלקה שתעניק להם את החיים העצמאיים מצד אחד עם יכולת לתמרן לבד בכל מה שהם רוצים, צריכים או מבקשים.

מצד שני הם יקבלו שירות מלא של ארוחות, של ניקיון, של תרופות וכל מה שירפד את החיים שלהם ויעניק להם איכות חיים לשארית ימיהם מתוך תקווה לאריכות ימים ושנים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מדרסי ספורט – למה זה הכרחי?
לא מעט אנשים נדרשים לנעול נעליים עם מדרסים. חלקם נדרשים לכך עוד מילדות בגלל פגמים שונים בכפות הרגליים...
קרא עוד »
ספט 08, 2020
טרמיטים: עובדות מפתיעות שכדאי לדעת
טרמיטים נתפסים לעתים קרובות רק כמזיקים ביתיים, אבל יש ביצורים האלה הרבה יותר ממה שנראה לעין. במאמר זה,...
קרא עוד »
ינו 25, 2024
טיפול במחלות עור דרך רפואה סינית
לעור שלנו על פי האמונה של הרפואה הסינית יש חשיבות עליונה, מטרתו להגן על חלקי הפנים של הגוף שלנו ולהוות...
קרא עוד »
פבר 23, 2015