טיפול באוטיזם

אין כיום טיפול סטנדרטי אחד להפרעת הספקטרום האוטיסטי (ASD). אנשים רבים עם ASD נהנים מטיפול, לא משנה בני כמה הם כאשר הם מאובחנים בו. אנשים בכל הגילים, בכל רמות היכולת, יכולים לראות שיפור בטיפול נכון.

טיפול באוטיזם

ישנן דרכים רבות שבהן ניתן לעזור למזער את הסימפטומים ולמקסם את היכולות של טיפול באוטיזם. לאנשים שיש להם ASD יש את הסיכוי הטוב ביותר להשתמש בכל היכולות והכישורים שלהם אם הם יקבלו טיפול והתערבות מתאימה.

הטיפולים וההתערבויות היעילים ביותר, הם לרוב שונים עבור כל חולה. עם זאת, רוב האנשים עם אוטיזם, מגיבים בצורה הטובה ביותר לתוכניות מובנות ושאושרו על ידי עולם הרפואה. במקרים מסוימים, הטיפול יכול להפחית מאוד את התסמינים ולעזור לאנשים עם אוטיזם בפעילויות יומיומיות.

מחקרים ואוטיזם

מחקרים מראים, כי אבחון והתערבויות מוקדמות, כמו במהלך שנות הגן או אפילו לפני כן, נוטים יותר להשפיע בצורה חיובית על הסימפטומים ומיומנויות מאוחרות יותר.

מכיוון שיכולה להיות חפיפה בסימפטומים בין ASD לבין הפרעות אחרות, כגון הפרעת קשב וריכוז (ADHD) חשוב שהטיפול יתמקד בצרכים הספציפיים של האדם, ולא בתווית האבחון.

טיפול במצבים רפואיים נלווים

מספר בעיות רפואיות ובריאות הנפש, מלוות, לעתים, את הפרעת הספקטרום האוטיסטי. בעיות אלו כוללים:

  • אפילפסיה
  • בעיות במערכת העיכול
  • דברים הקשורים בתזונה
  • הפרעות שינה
  • הפרעת קשב, ריכוז והיפראקטיביות
  • חרדה
  • דכאון
  • הפרעה אובססיבית קומפולסיבית

כדי להבין טוב יותר ולטפל במצבים הבריאותיים הנלווים לאוטיזם, בקר אצל רופא המשפחה שלכם. רצוי לקבל הדרכה בכל דבר שקשור בטיפול אלטרנטיבי כזה או אחר וכך להבין טוב יותר על דרכי הטיפול השונים. גם אם אתם רוצים לעשות טיפול תרופתי, חשוב לעשות זאת בהדרכת אנשי מקצוע.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שמן זית – איפה אנחנו יכולים למצוא שמן ברמה טובה
בשנים האחרונות, אנחנו יכולים למצוא לא מעט מקומות אשר מספקים מרכיבי מזון שונים, מקומות בוטיקים קטנים...
קרא עוד »
אפר 17, 2020
עושים רנטגן מבלי לצאת מהבית
מאז המצאתו של הרנטגן הוא מהווה את אחד הכוכבים המאירים ביותר בשמי הרפואה המודרנית. הוא מאפשר לראות את...
קרא עוד »
יול 28, 2016
עוגיות שיבולת שועל – בריאות וטעימות
אם אתם חושבים להכין עוגיות שיבולת שועל אז ישנן דרכים להפוך את העוגיות שתכינו לכאלה שיהיו מאוד טעימות...
קרא עוד »
יונ 06, 2022