בדיקות קורונה בנתב״ג לטסים לחו״ל – מה צריך לדעת

בדיקות קורונה בנתב״ג לטסים לחו״ל

אם אתם חושבים לטוס לחו״ל בקרוב, ואחת הדרישות שמבקשים מכם זה בדיקת קורונה שלילית, אז כדאי לדעת שאתם לא חייבים לעשות את הבדיקה בבתי החולים ולשלם מחיר גבוה. במקום זאת יש לכם אפשרות לעשות את הבדיקה ישירות בנתב״ג, לשלם פחות ועדיין לקבל את התוצאות בתוך זמן קצר.

ההצהרה הרשמית קובעת כי עד 48 שעות ממועד הבדיקה תקבלו את התוצאות, אם כי במקרים רבים מקבלים את התוצאות באותו היום. כך שגם אם אתם לחוצים בזמנים ואתם רוצים לעשות את הבדיקה זמן קצר לפני הטיסה, האפשרות הזו של בדיקות קורונה בנתב"ג לטסים לחו"ל עשויה להתאים לכם.

תעשו את הבדיקה במחיר מופחת

לא רוצים לשלם ביוקר על הטיסה שלכם לחו״ל רק בשל בדיקת קורונה שתעלה לכם הרבה כסף? אם אתם רוצים לחסוך בעלויות, אתם יכולים להיות בטוחים כי בדיקת הקורונה בשדה התעופה בן גוריון זה הדבר הטוב ביותר שתוכלו לעשות. זה פשוט במיוחד וזה בר ביצוע בתוך זמן קצר.

יש גם שירות עם מענה טלפוני במידה ויש לכם שאלות שנוגעות לבדיקה ואתם לא בטוחים לגבי הפרטים הטכניים. כך שאתם מוזמנים לחייג ולקבל מענה לכל שאלה שלא ברורה לכם. זה בוודאי עשוי לעזור לכם להחליט ולהבין בדיוק מה אתם יכולים לעשות במצב שלכם.

קובעים תור לבדיקה אונליין

את התור לבדיקת הקורונה בנתב״ג תצטרכו לעשות אונליין דרך האתר של המעבדה שמבצעת את הבדיקות הללו. כדי שתוכלו לעשות את הבדיקה שלכם במועד המתאים ומבלי שתצטרכו להמתין יותר מידי, אין ספק שיהיה כדאי לכם לקבוע תור כבר בזמן הקרוב ולא לחכות עד הרגע האחרון, שכן אתם עלולים להצטער על כך בסופו של דבר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות מפתח לאימוץ פיכחון
הכניסה למסע לפיכחות היא רגע מרכזי שדורש אומץ, מחויבות והבנה עמוקה של מה שעומד לפנינו. המאמץ הזה, על אף...
קרא עוד »
פבר 28, 2024
התמכרות לאוננות – למה זה קורה ומה אפשר לעשות
מאז התפתחות המדיה הטלוויזיונית ואפילו עוד לפני, כשהגירויים המיניים היו על גבי מגזינים ועד ימינו...
קרא עוד »
יול 17, 2016
לימודי רפואה בחו"ל – כך תכינו את עצמכם
להיות רופא/ ה טובים זוהי משימה לא פשוטה. מי שבחר במקצוע הרפואה בעצם לוקח על עצמו אחראיות מאד גדולה...
קרא עוד »
ינו 16, 2017