הדברה ירוקה – בואו נבהיר את הנושא

הדברה ירוקה

בעבר כל סוגי ההדברות עבור כל סוגי המזיקים היו באמצעות חומרים כימיים שהם קטלניים. אך בשנים האחרונות יש מגמה לעבור לביצוע של הדברות באמצעות חומרים אורגניים.

ביצוע של הדברה ירוקה 

הדברה ירוקה מתבצעת באמצעות חומרים אורגניים, שהם אינם מסוכנים ועם זאת האפקטיביות שלהם זהה לזו של החומרים הכימיים. המטרה היא לבצע פעולות זהות אך בדרך פחות אגרסיבית אך להגיע לאותן התוצאות, של שטח נקי בבית, בחצר, במשרד, במפעל ובכל מקום אחר.

ההרכב של החומרים של הדברה ירוקה נובע ממחקרים שהובילו למציאת הפתרונות החדשניים וזאת ללא שימוש בחומרים כימיים, שהם מסוכנים למדבירים ולבני הבית.

ביצוע הדברה בבתים 

כאשר מבצעים הדברה ירוקה, אין צורך להוציא את כל תכולת ארונות המטבח כפי שהיה בעבר. הצורך היחידי הוא לרוקן את ארון המטבח שממוקם מתחת לכיור וזאת כיוון שרצוי לבצע רק במקום זה ריסוס מאסיבי, לאור הקרבה לצנרת הביוב. 

המדביר המוסמך מרסס בכל רחבי הבית, על הקירות, האריחים, הפרקטים ועל הפנלים. בדרך זו נעשה טיפול רוחבי וכל השטח ספוג בחומרים של הדברה ירוקה. כיוון שההנחיה של המדביר היא לא לבצע שטיפה של המרצפות אלא לאחר כמה ימים, החומרים נספגים היטב באריחים ובפרקטים ולכן האפקטיביות של הריסוס היא יוצאת דופן. 

הזמינו הדברה עכשיו: https://clearona.co.il/

תקופת אחריות על הריסוס 

המדביר מעניק שנה של אחריות על ריסוס זה של הדברה ירוקה. ברוב המקרים הוא מדביק מדבקה בחלק הפנימי של ארון חומרי הניקוי במטבח וכך הלקוח יוכל לבדוק מתי בוצע ההדברה, כדי להזמין את המדביר שוב לאחר שחולפת שנה. ברוב המקרים היעילות של ריסוס נגד נמלים ותיקנים הוא מאד משמעותי ולא רואים בבית תיקנים או נמלים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תהליך קבלת אחוזי נכות בעקבות תביעות ביטוח לאומי
תהליך קבלת אחוזי נכות בעקבות תביעות ביטוח לאומי נחשב לתהליך לא פשוט, ולכן מומלץ לעבור אותו בליווי...
קרא עוד »
יול 29, 2018
רופא מומחה לכלי דם – כיצד מוצאים רופא בצורה נכונה?
כל מי שמתמודד עם בעיות בכלי הדם, למשל ורידים בולטים בידיים או ברגליים או בעיות אחרות, חמורות יותר,...
קרא עוד »
אוג 24, 2017
איך לבחור תוספי תזונה יעילים ובטוחים?
ממש כפי שנקפיד לבחור בעבור הרכב שלנו את הדלק הטוב ביותר, כך נבחר בעבור גופנו את תוספי התזונה הנכונים...
קרא עוד »
מאי 30, 2021