איך להפטר מיונים בלי להוציא הרבה כסף?

הרחקת יונים

יונים מהוות גורם מטריד. אם הם מצאו לעצמם מקום מחיה על המזגן שלכם, בתוך מסתור הכביסה או מעל חלון הבית שלכם – אתם ככל הנראה מחפשים פתרון שירחיק אותם מהשטח. ויש פתרונות שונים עבור התופעה. חלקם מורכבים ויקרים, וחלקם פשוטים וזולים. בואו והכירו כמה פתרונות מאתר https://galjuk.co.il/ שיוכלו להועיל לכם.

  • רשת נגד יונים – בשנים האחרונות יצא לשוק מוצר חדש והוא רשת גמישה נגד יונים. מדובר על רשת שנחשבת שקופה, והיא מאפשרת לכם לסגור את השטח מפני יונים בלי לפגוע במראה של המקום. הרשת עמידה לתקופת מה והיא אכן מונעת כניסה של יונים כל עוד היא מותקנת בצורה הרמטית. הרשת אינה מפריעה לציפורים להיכנס כיוון שהחורים שלה גדולים למדי. אך מול יונים היא מהווה כלי יעיל ביותר.
  • דוקרנים – היונים מחפשות מקום להניח בו את כפות רגליהם. הן נעמדות על המזגן, על אדני החלונות או על הגגות. אם אתם רוצים למנוע מהם את העמידה אתם יכולים להתקין דוקרנים. יש בשוק דוקרני מתכת ודוקרנים עשויים מפלסטיק. הדוקרנים עושים את המשטח ללא מתאים לעמידת היונים. וכך אתם גורמים להם להסתלק מהמקום ולחפש לעצמם מקום אחר להתגדר בו.

אמצעים לא יעילים

יש אמצעים נוספים שאנשים מנסים אותם. לדוגמה סנוור באמצעות דיסקים, ריחות דוחים, עורב מפלסטיק וכן הלאה. לרוב אמצעים אלו לא יועילו כיוון שהיונים מזהות כי מדובר באמצעי הרתעה ולא במציאות שמאיימת עליהם באמת. במרבית המקרים אין תועלת באמצעים אלו ולכן נכון יהיה לבחור באמצעי אחר.

התאמה מקסימלית לנתוני השטח

אם אתם סובלים מיונים ואתם רוצים לעשות סוף לתופעה המטרידה הזו, מומלץ לכם לפנות אל איש מקצוע מומחה בתחום שעוסק גם בהדברה לבית. הוא בוחן את השטח, בודק את ההתנהגות של היונים, ובהתאם למסקנות שלו ממליץ על השיטה הנכונה למקום המדובר. כיוון שלכל מקום מאפיינים אחרים ונתוני שטח שונים, גם שיטת ההרחקה תהיה אחרת. בחירת השיטה הנכונה והמוצלחת תוכל להבטיח לכם תקופה ארוכה מאוד של שקט מהיונים. כך תיפרדו לשלום מההמיה, מהרעש ומהלכלוך של היונים.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שחיית חתירה
רוב לימודי השחייה מתמקדים בלימודי שחיית חזה  הנחשבת לשחייה קלה ופשוטה ללימוד. רוב הקורסים ללימודי...
קרא עוד »
דצמ 12, 2016
מכשיר קרוס אובר
אנשים רבים מעוניינים לקיים אורח חיים שבו הם משלבים שגרה של אימוני כושר וספורט. הבריאות כמובן היא הדבר...
קרא עוד »
אוק 19, 2022
פונדקאות לגייז – המדריך המלא
עבור זוגות חד מיניים רבים החלום להביא ילדים לעולם הוא חלום רחוק. על מנת להגשים אותו לראות אותו קורם...
קרא עוד »
אוג 01, 2021