רשלנות רפואית – איך זה עובד?

רשלנות רפואית

טיפולים בבתי חולים הם אף פעם לא דבר קל. מלבד זאת שמדובר באדם שכבר חולה וחלוש, הוא צורך לעבור בירוקרטיה לא קצרה ולהסתובב לא מעט ברגל בבית החולים. אמנם, המטרה של השהות היא קבלת טיפול רפואי שאין לו מענה בקהילה, ואין ממש ברירה אחרת. כאשר הרופא עושה את עבודתו נאמנה, המצב עדיין בסדר, הבעיה מתחילה כאשר ישנה רשלנות רפואית והרופא לא עושה את עבודתו כפי שצריך. על פי מחקרים שונים, בכל שנה נפגעים אלפי אנשים מרשלנות רפואית, אשר מטבע הדברים כאשר מדובר במקצוע כמו רפואה יכולה להיות קריטית ביותר ואף מסכנת חיים. רשלנות רפואית יכולה להיות מצד הרופא המטפל, מצד בית החולים, וכן מצד אחים ואחיות, טכנאי רנטגן, רוקחים ועוד.

מה לעשות במקרה של רשלנות רפואית?

אם חוויתם או נתקלתם במקרה של רשלנות רפואית, הדבר החשוב ביותר לעשות בהתחלה, הוא לוודא שיש ברשותכם את הראיות המתאימות הקשורות למקרה. במידה ולא, לנסות ולאסוף אותם במהירות האפשרית. השלב הבא הוא פנייה לעורך דין אשר מתמחה בנושא של תביעות רופאים ובתי חולים על רשלנות רפואית, אשר יעניק לכם ייעוץ בנוגע לסיכויי ההצלחה של התביעה, והאם הראיות שהבאתם אכן מספיקות. קראו פסק דין חשוב ברשלנות רפואית.

כמה לוקח עורך דין בתביעת רשלנות רפואית?

שכר הטרחה של עורך הדין במקרה של תביעת רשלנות רפואית, משתנה מעו"ד אחד למשנהו. ישנם כאלה שיציעו לכם תשלום שעתי עבור כל שעת עבודה. וישנם כאלה שיציעו לקחת אחוזים במקרה של הצלחת התביעה, מה שאולי נראה האופציה הטובה ביותר עבור הלקוח, אך חשוב לזכור שלא תמיד זה משתלם, משום שלעיתים זה יוצא סכום כסף גדול יותר מאשר שכר רגיל שהרי סכום הפיצויים במקרה שאכן התביעה תתקבל יכול להיות גבוה מאוד.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לימודי רפואה סינית דווקא עכשיו
אחד ממקצועות הלימוד הבולטים ביותר בשנים האחרונות, היא רפואה סינית. הרבה מאוד צעירים וצעירות בוחרים...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020
אילו סוגי ניתוחי ארטרוסקופיה אנחנו מכירים?
לצד הניתוחים הגדולים שאנחנו מכירים, הרי שקיים תחום של ניתוחים וטיפולים זעירים אשר מטרתם בין היתר,...
קרא עוד »
מרץ 26, 2018
3 עובדות חשובות על טיפול באקנה
רוב האנשים אינם מודעים לכך כי 80% מכלל האוכלוסייה הכללית הנמצאת בין הגילאים 12 – 25 סובלים מאקנה בדרגת...
קרא עוד »
אוג 14, 2018