בדיקת QEEG – מה ניתן לגלות באמצעותה?

בדיקת QEEG

בעזרת בדיקת QEEG אפשר לערוך אבחון מדויק של הפרעות קשב וריכוז, חרדות ובעיות נוירולוגיות אחרות. ברחבי בתי הספרים בכל הארץ אפשר למצוא ילדים שמגיעים לכיתה שלהם במטרה ללמוד, אך לא מצליחים לממש את הפוטנציאל שלהם רק בשל הפרעות נוירולוגיות. אלו מקרים מצערים שניתן למנוע.

אם במקרה שלכם אתם רואים שהילד שלכם לא מצליח לתפקד באופן אופטימלי בסביבה לימודית, זה יהיה חיוני שתפעלו בהתאם ותעשו כל מה שנדרש על מנת להעניק לילד את המענה הנכון שיוכל להתאים לצרכים הלימודיים שלו, בהתבסס על בדיקת QEEG שתוכלו לעשות.

תעזרו לילד שלכם לממש את הפוטנציאל

כל הורה רוצה את הטוב ביותר בעבור הילד שלו, והרי שאם אתם רוצים לדעת שאתם הולכים בכיוון הנכון עם הדרך שבה אתם בוחרים לטפל בילד שלכם, זה יהיה חשוב ביותר שתפעלו בהתאם ותעשו כל מה שאתם רק יכולים על מנת להעניק לו את הסביבה הטובה ביותר להצלחה.

רוצים לדעת שאתם עוזרים לילד שלכם להתקדם מבחינה לימודית וגם מבחינת הכישורים החברתיים? כדי שזה יוכל לקרות באופן מיטבי, אתם רק צריכים להיות קשובים לצרכיו ולעשות כל מה שאתם רק יכולים על מנת להתחשב בו בסופו של דבר. זה פשוט יהיה קריטי שתעשו את זה בתבונה מבחינתכם.

עושים אבחון מדויק לגילוי הפרעות

באמצעות בדיקת QEEG ניתן לקבל מידע מהימן אודות הפרעות שיכולות להשפיע על התפקוד של הילד. אם חשוב לכם לדעת שאתם עושים למען הילד שלכם את הטוב ביותר ועוזרים לו לממש את הפוטנציאל שלו, זה פשוט יהיה חיוני שתפעלו בהתאם ותיקחו את הזמן שלכם כדי להבין בדיוק מהם הפתרונות שהולמים את הצרכים שלו על הצד הטוב ביותר.

קראו עוד על טיפול בניורופידבק

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חומרי סיכה – באילו מקרים זה מתאים?
המקרים העיקריים שבהם חומרי סיכה יכולים להתאים הם כאשר רוצים לסכך את איברי המין טרם קיום יחסי מין....
קרא עוד »
יונ 21, 2021
ד"ר קליין: חלומות מפלסטיק – שינוי דרמטי במציאות
גם כיום, כשניתוחים פלסטיים הם כבר חלק בלתי נפרד מההוויה האנושית - ולראיה, בארה"ב לבדה מתבצעים מדי שנה...
קרא עוד »
ינו 21, 2016
טיפול במחלות עור דרך רפואה סינית
לעור שלנו על פי האמונה של הרפואה הסינית יש חשיבות עליונה, מטרתו להגן על חלקי הפנים של הגוף שלנו ולהוות...
קרא עוד »
פבר 23, 2015