שאיבת שומן מהבטן

שאיבת שומן מהבטן הבטן שלנו עם מקום מרכזי בגוף היא המקום שאליו נכנס האוכל מתעכל וממנו היא יוצאת והיא גם המקום שבו אנו מרגישים את רוב כובד המשקל שלנו כאשר מדובר בפרשנות לצבור שומן בעיקר בגלל התפקיד שלו בגוף מי שצובר שומן בטני ואינו מצליח להיפטר מעודפי המשקל גם בדיאטות שונות וגם כאשר הוא מבצע פעילות ספורטיבית – חשוב שיכיר תהליכים כמו שאיבת שומן מהבטן אשר מתבצעים באמצעות מומחים בלבד.

אבל כיצד נעשה התהליך?

רוצים שתיהיה לכם בטן שטוחה? טיפול שאיבת שומן נעשה על ידי רופא מנתח מומחה בתחום שמסיר רקמות שומן עודפות מהבטן. לאחר הסרת השומן הבטני הבטן מעוצבת מחדש על ידי תהליך שכולל הרדמה, ניתוח והחלמה לתקופה של כמה שבועות.

כיום מבצעים שאיבת שומן מהבטן באמצעות טכנולוגיות מתקדמות וציוד מתקדם לכם הסיכונים הופכים קטנים יותר וההחלמה הופכת לקצרה יותר.

את השומן שואבים בדרך כלל מדפנות בבטן והטיפול מתאים בעיקר לאנשים שסובלים משומן בטני בכמות גדולה ולא מכרס קטנה שכמעט לא נראית.

מדוע כדאי לבצע ניתוח כזה?

הבטן שמורכבת מ3 שכבות, כוללת שרירים, מעטפת שומן ועור לכם היא נוטה להתנפח ולפתח סוג של כרס אותה מבטלים ומקטינים בשאיבת שומן על ידי הסרת שכבות עור עודפות ושומנים עודפים לכן חשוב לבחור את המקום הנכון לבצע בו את הניתוח ולבחור בכזה שמספק כירורגיים מומחים, התייעצות ותיאום ציפיות לפני הפרוצדורה, תהליך ליווי והחלמה לאחר הניתוח ושאר שירותים רפואיים חשובים מאד לפני שאיבת שומן מהבטן. באמצעות בחירה נכונה תוכלו לבצע את הפעולה על הצד הטוב ביותר. בהצלחה!

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי רשלנות רפואית?
מדי שנה מוגשים לפתחו של בית המשפט מאות תיקים אשר עוסקים בתחום רשלנות רפואית. במאמר זה נסביר מהי...
קרא עוד »
ינו 25, 2020
כיצד ספירולינה משפרת תזונה טבעונית?
לא מעט טבעונים מחפשים אחר דרכים לשפר את התזונה שלהם ולהטיב עם הבריאות הכללית. שילוב של ספירולינה זוהי...
קרא עוד »
מרץ 26, 2018
בית חולים וטרינרי בתל אביב
החיים לצד חיית מחמד הם דבר בעל ערך מוסף. זה נכון שלא ממש נעים לראות שריטות על ספה חדשה או למצוא עוד נעל...
קרא עוד »
אפר 25, 2018