בדיקות קורונה לפני טיסה לחו"ל

בדיקות קורונה לפני טיסה לחו"ל

עד לפני שנתיים בערך, לפני טיסה לחו"ל כל מה שנדרש מאיתנו לעשות היה להגיע לשדה שלוש שעות לפני, לעבור בדיקות ביטחוניות וזהו. אך אז הגיעה מגיפת הקורונה, בהתחלה השמיים נסגרו באופן מוחלט, עם הזמן, החלו להתקין מערכות לבדיקת קורונה אצל הנוסעים ונדרשו אישורים לכך שאף נוסע לא נושא עמו את המגיפה ויכול לעלות באופן בטוח לטיסה ולא פחות חשוב, לקבל אישור להיכנס אל מדינת היעד. 

על מנת לטוס באופן חופשי, אזי שעל הנוסעים לעבור בדיקות קורונה לפני טיסה לחו"ל. לא כל נוסע חייב לעבור, שכן ישנם נוסעים שהתחסנו פעמיים או שלוש, ואין דרישה שהם יעברו בדיקת קורונה בנתב"ג, זה נכון גם לגבי נוסעים המוגדרים "מחלימים" כלומר, כאלה שהיה להם קורונה ולכן הם פיתחו נוגדנים בכמויות מספיקות בשביל לא לחלות או להדביק אחרים.

לעומתם, נוסעים אחרים צריכים להציג בדיקת קורונה המבוצעת לפני טיסה, אותה הם צריכים להציג לפני עלייה למטוס ולעיתים גם לפני שהם נכנסים על מדינת היעד. חשוב לוודא שהבדיקה בתוקף ומאושרת באופן בינלאומי. 

כיצד ומתי מבצעים את הבדיקה?

בעיקרון, ניתן לבצע את הבדיקות באתרים המיועדים לכך, אך היום אפשר לעשות גם בדיקה מהירה בנתב"ג. יחד עם זאת, צריך לבדוק מה בדיוק הדרישות של חברת התעופה וכן של המדינות אליהן מבקשים להיכנס. 

חשוב להבהיר, לא כל המדינות נמצאות באותו מצב. ישנן מדינות ירוקות, קרי מדינות שהתחלואה בהן נמוכה, לעומת זאת מדינות בסיכון נמוך (צהובות), מדינות בסיכון גבוה (אדומות) ומדינות שהתחלואה בהן עצומה (כתומות). בכל מדינה הדרישה היא שונה. 

בכל מקרה, את הבדיקות יש לבצע 72 שעות לפני עלייה למטוס, או בשדה התעופה על ידי מערכת בדיקות מהירות שמותקנת במקום. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיטות טיפול נגד הרטבה בלילה
הרטבה בלילה היא לא סיפור נעים. היא מביאה לכך שהילד סובל מהתופעה מגיע למצב בו הוא חווה כישלונות דבר יום...
קרא עוד »
ינו 28, 2020
מאמן כושר אישי – הדרך המהירה להיכנס לכושר
כמה פעמים אמרתם לעצמכם, זהו, עכשיו אנחנו נכנסים לכושר, עכשיו אנחנו מתחילים לעשות פעילות גופנית, קניתם...
קרא עוד »
מאי 31, 2017
מכונות קפה מקצועיות לא רק למשרדים אלא גם לבתים
מכונות קפה מקצועיות לבית הן לא מותרות. נכון, כשרוכשים מכונות קפה מקצועיות לבית ההוצאה גבוהה יותר. מצד...
קרא עוד »
יול 21, 2016