מוקדי רפואה דחופה – איך נדע מה הם יכולים לספק לנו?

כשאנחנו לא מרגישים טוב, אז ברור לנו שאם אין לנו אפשרות לטפל במצב בעצמנו אזי שאנחנו צריכים לפנות אל רופא משפחה, רופא מומחה, מרפאה או במקרים קיצוניים לחדר מיון. אך יש מקרים בהם אנחנו לא יכולים לפנות אליהם או נעדיף שלא לעשות את זה.

אופציה נוספת שעומדת לרשותנו היא לפנות אל מוקד רפואה דחופה רמלה. מדובר על מוקדים שפועלים במספר ערים בארץ, מדובר למעשה בשירות בתשלום שמאפשר לנו לקבל אבחון וטיפול של רופאים בתחומים שונים. אנחנו יכולים לפנות אליהם בכל שעות הפעילות, לרוב המוקדים פתוחים בסופי שבוע, חגים ובשעות הערב. הסיבה שאלו ימי ושעות הפעילות, היא שהמטרה שאותו מוקד יהווה תחליף עבור מרפאות רגילות.

אותם מוקדים מציעים לנו, כאמור, מגוון רחב של אפשרויות, כולל אופציה של הזמנת שירות עד הבית, במידה ואין לנו אפשרות להגיע פיזית אל המוקד. כך אנחנו יכולים לקבל טיפול מיידי של רופא, מבלי שנחכה עד סיום סופשבוע או החג.

איך נדע מה נוכל לקבל במוקד?

בעיקרון, כל מוקד רפואה דחופה ראשון לציון מציג בפנינו סט מסוים של בדיקות אותן אנחנו יכולים לבצע במוקד. צריך לציין, המוקד לא יבצע טיפולים ממושכים וארוכים. הוא יבצע בדיקות ברמה מסוימת, כשהמטרה היא לספק מענה מיידי לכאב, חבלה או כל דבר אחר, כאשר המשך הטיפול אצל רפא משפחה, רופא מומחה או כל גורם אחר, נועד לספק את המענה השלם.

לפני סיום נדגיש, אימהות לתינוקות, נשים בהריון וכן אנשים אחרים, צריכים לבחון האם המוקד יכול לספק להם מענה או שמא הם צריכים לפנות אל מקום אחר בו יוכלו לקבל מענה הרבה יותר רחב ומתאים לצרכים שלהם.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יוגה בבית מה צריך לדעת
היוגה היום נחשבת שלאחת הפעילויות הגופניות הפופולריות ביותר והפכה נגישה עבור לא מעט שכבות באוכלוסייה...
קרא עוד »
דצמ 28, 2021
דגני בוקר אורגניים
בשנים האחרונות ניתן לראות ביותר ויותר סופרמרקטים מוצרים אורגניים, ביניהם דגני בוקר אורגניים. מאמר זה...
קרא עוד »
אוק 12, 2013
גילוי סודות הטיפולים האסתטיים לגברים: תובנות חיוניות
עולם האסתטיקה כבר אינו בלעדי לנשים. גברים מחפשים יותר ויותר טיפולים אסתטיים כדי לשפר את המראה שלהם...
קרא עוד »
נוב 14, 2023