טיפול רגשי בעזרת אמנות – הכלי הנכון ביותר עבורנו

טיפול רגשי בעזרת אמנות

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות רגשיות כאלה ואחרות, אשר משפיעות על התפקוד היומיומי שלהם ומקשות עליהם לעשות את המוטל עליהם ולהתנהל בצורה רגילה. מדובר באנשים מבוגרים וכן בבני נוער וילדים. 

בעיות רגשיות יכולות לנבוע מסיבות שונות, בין אם זו טראומה, חרדה, או דברים אחרים שמלווים אותנו ומשפיעים על חיינו. על מנת להתגבר על בעיות אלו אנחנו צריכים לקבל טיפול רגשי מתאים. הטיפול יכול להתבצע אך ורק בעזרת אנשי מקצוע ובעזרת כלים מתאימים לכך. 

אחת האופציות הפופולאריות היום לצורך טיפול רגשי הוא אומנות. מדובר על טיפול שמתבצע בעזרת כלים ואמצעים שונים, שאנחנו יכולים להשתמש בהם על מנת לבטא את עצמנו בשביל להתמודד עם הבעיה. מדובר למשל בציור, פיסול, עבודה עם חומרים שונים, תפירה ועוד. כמובן שכל אחד מוצא את הדרך שלו להתמודד עם הבעיה ולטפל בה. חשוב להבהיר, בשביל שזה יהיה יעיל ונכון, מוטב לפנות אל נעמה קינן ממרכז אמנות הטיפול, גורם מקצועי שיעזור לנו בכך.

כיצד מוצאים אנשי מקצוע בתחום

על מנת למצוא אנשי מקצוע מתאימים שמטפלים דרך אמנות יש לבחון את סוג הבעיה איתה מתמודדים ומה הם הכלים הנכונים לעבוד על מנת לטפל בה. חשוב להבהיר, לא כל דרך טיפול היא נכונה ובוודאי שלא כל גורם בעל מקצוע הוא רלוונטי לשם כך. 

מעבר לכך, יש צורך להיעזר באנשי מקצוע שיכולים לספק את כל האמצעים והכלים, כל הזמן. כלומר, גם כשהבעיה, נדמה שהיא הולכת ודועכת וגם כשרואים החמרה במצב. צריך למצוא את הדרכים כיצד להתמודד עם הבעיה, כיצד לטפל בה, על מנת שבסופו של דבר יהיה ניתן לעבוד עליה בצורה אפקטיבית וטובה, ולהגיע לפתרונות נכונים. 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מהי בעצם פיגמנטציה בעור וכיצד מתמודדים עם זה?
פיגמנטציה זהו שם כולל לכתמים שונים על העור, אך בניגוד למה שרבים חושבים לא מדובר רק על עור הפנים. ...
קרא עוד »
יול 16, 2015
איפה ניתן ללמוד צ'י קונג בארץ?
צ'י קונג זו שיטת ריפוי ואימון יעילה אשר מתאימה לאנשים במצבים פיסיים שונים. השיטה נחשבת למדיטציה...
קרא עוד »
יול 12, 2019
כמה דברים שלא ידעתם על סיגריות אלקטרוניות
סיגריות אלקטרוניות תפסו מקום נרחב בחיינו בשנים האחרונות. בשונה מסיגריה רגילה בעלת חומרי בעירה,...
קרא עוד »
יונ 26, 2019