נטורופתיה לטיפול במיגרנה וכאבי ראש

נטורופתיה לטיפול במיגרנה וכאבי ראש

מיגרנות וכאבי ראש בלתי פוסקים יכולים להעיב מאד על איכות החיים. מי שסובל ממיגרנות מתאר "מפלצת" שמתפרצת בגופו באופן קבוע וגורמת לכאבים איומים בתוך ארובות העיניים, בכתר הראש, במצח וגם באזורים שונים כמו אחד מצידי הגוף שעלולים להשתתק לגמרי או שרבים מתארים כאבי שכמות שמלוות בדרך כלל מיגרנות. 

כיום יש אחוז גבוה של נשים שסובלות ממיגרנות, בדרך כלל על רקע תורשתי או הורמונאלי. גם גברים עלולים לסבול מכאבי ראש או מיגרנות – אך אחוז המתלוננות הן בעיקר נשים. כאשר כאב ראש תוקף בצורה חמורה או שהתקף מיגרנה מתחולל: קשה מאד להמשיך את השגרה והרצון היחיד הוא לשכב בחושך עד יעבור זעם. 

>קראו מידע חשוב גם בלינק https://anaisbaskin.com/1106-2

אבל כיצד אפשר לטפל במיגרנות באמצעות נטורופתיה? 

רבים לא יודעים זאת, אבל יש קשר הדוק בין התפריט היומי לבין מיגרנות או כאבי ראש. לדוגמא: צריכת סוכרים במידה רבה/ צריכה של מזון מעובד/ גבינות קשות/ שוקולד ואפילו קמח לבן – יכולה להוביל להתקפות מגרנות חוזרות ונשנות. גם מצב של רעב או חוסר בנוזלים עלול להוביל לכאבי ראש ואפילו להתייבשות. לכן חשוב להיוועץ במומחים בנטורופתיה על מנת לאבחן את הקשר בין תזונה לכאב ראש ולהבין מדוע התקפות מגרנה מתרחשות. 

איך עוזר ייעוץ נטורופתי למיגרנות? 

אם תתייעצו עם אנשי המקצוע שעוסקים בתחום הנטורופתיה ומתן טיפול באמצעות פרחי באך כמו בלינק, תוכלו להנות מאבחון פרטני ואיתור הקשר בין התזונה שלכם לכאבים. נטורופטית טובה תדע לזהות את הקשר להבין כיצד משפיעים המאכלים השונים על גופכם. נטורופטית תעזור לסדר את סדר היום ואת תפריט האכילה בצורה טובה יותר שתסייע להפטר ממיגרנות. נטורופתית מומלצת תבנה תפריט יומי ואף תציע מגוון תרופות טבעיות לטיפול במיגרנה כמו תרופות 'סבתא', תמציות של צמחי מראש וכדומה. זאת כדי שלא תסבלו מכאבים איומים בעתיד הקרוב והרחוק.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חברה מומלצת להפקת סרטונים רפואיים
בריאות היא דבר חשוב ביותר ויש שיגידו הדבר הכי חשוב שיש לתת עליו את הדעת. כאשר אדם חולה המצב הרוח שלו...
קרא עוד »
מאי 12, 2018
חיטוי נגד קורונה
אין ספק כי אנו חיים היום בתקופה מאתגרת ומלחיצה, ולכן חשוב להקפיד על אמצעי הזהירות המתאימים. מעבר...
קרא עוד »
מרץ 24, 2020
טיפול רגשי בעזרת אמנות – הכלי הנכון ביותר עבורנו
לא מעט אנשים מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיות רגשיות כאלה ואחרות, אשר משפיעות על התפקוד היומיומי שלהם...
קרא עוד »
יונ 03, 2021