5 טיפים לשמירה על בריאות השיער

לשמירה על שיער מבריק ובריא

אורח החיים שלנו משפיע באופן ישיר על המראה של השיער. אם תמיד חלמתם על שיער בריא, רך ומבריק – הטיפים הבאים יעזרו לכם להגשים את החלום. אפשר לשפר את מראה השיער מבלי לשלם הון למעצבי שיער או להשתמש בתוספות שיער. אם נקפיד לטפל נכון בשיער הוא יהיה חזק יותר, מבריק ורך. 

איך חופפים נכון את השיער?

חפיפה יומית של השיער אינה מומלצת. כדאי לחפוף את השיער לכל היותר אחת ליומיים. שימו לב שאנכם משפשפים בחוזקה את השיער במהלך החפיפה. תנועות נמרצות של קרצוף עלולות לשבור את השיער ולגרום לנשירה. כמו כן, כדאי לחפוף את השיער עם מים פושרים ולא להשתמש בכמות גדולה של מרכך שיער. 

איך מייבשים שיער רטוב?

כל עוד השיער שלכם רטוב הוא נחשב פגיע יותר. הקפידו שלא לסחוט אותו או לנגב אותו בחוזקה עם מגבת קשיחה. יש לספוג בתנועות עדינות את המים מהשיער ולסרק אותו קלות. סירוק אגרסיבי של שיער רטוב יגרום לשבירה של השיער. 

עיסוי קרקפת עדין

אחת לכמה ימים כדאי לבצע עיסוי עדין להמרצת זרימת הדם אל הקרקפת. את העיסוי מבצעים בעוד השיער יבש בתוספת שמני עיסוי או ללא שמנים. העיסוי חיוני למניעת נשירה ושיפור מראה השיער. 

האם מותר לצבוע את השיער?

צביעת השיער אכן עלולה לפגוע בשיער ולגרום למראה של שיער יבש ונטול ברק. בכדי להגן על השיער מבלי לוותר על הצבע כדאי לבחור בצבעי שיער נטולי אמוניה. צביעת השיער לגוון בהיר שדורשת שימוש בחומרי הבהרה מזיקה לשיער יותר מאשר צביעה לגוונים כהים שאינם דורשים הבהרה. 

מה חשוב לאכול בשביל שיער בריא?

תזונה עשירה בסידן וחלבונים חיונית לבריאות השיער. מחסור בברזל עלול לגרום לנשירת שיער כך שכדאי להקפיד על בדיקות דם שגרתיות (ספירת דם) ועל נטילת תוסף ברזל ואפילו מולטי ויטמינים בהתאם לצורך. 

לרכישת מוצרים לשיער חיוני ובריא בקרו בבית מרקחת אונליין >>>

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניתוח הגדלת חזה
היום ניתן למצוא נשים בכל הגילאים אשר מעוניינות לבצע ניתוח להגדלת החזה. מדובר על ניתוח פשוט יחסית, אשר...
קרא עוד »
אוג 21, 2017
גיינר כהשלמת תזונה לאנשים עם בעיות תת משקל
לפעמים נדמה כאילו המלחמה היחידה איתה אנו מתמודדים היא המלחמה במשקל גופנו. רבים מאיתנו מנסים להפחית...
קרא עוד »
יול 18, 2016
ד"ר גלעד פיסקוס
כל מי שמעוניין ליהנות מחיוך של מיליון דולר, חייב להכיר את ד"ר גלעד פיסקוס. מדובר על אחד מרופאי השיניים...
קרא עוד »
ינו 20, 2020