טיפים לטיפול נכון בעדשות מגע חודשיות

טיפוח ריסים

השימוש בעדשות מגע כתחליף לשימוש במשקפיים הולך ועולה במהלך השנים מה שגורם לשוק עדשות המגע להתפתח, להשתכלל ולפתח עוד ועוד סוגים של עדשות מגע. בשוק ניתן למצוא עדשות מגע לשימוש יומי, דו שבועי או חודשי, עדשות רכות או קשות, עדשות רגילות או צבעוניות. קיימת חשיבות רבה לטיפול נכון בעדשות מגע בעיקר כאשר משתמשים בעדשות מגע חודשיות.

טיפול בעדשות מגע חודשיות, למה זה חשוב?

העיניים שלנו מאוד רגישות ופגיעות והסיכוי להתפתחות זיהום כתוצאה מחדירה של גוף זר היא גבוהה. כאשר משתמשים בעדשות מגע יש מגע עם העין על ידי עדשת המגע והידיים מה שעלול לגרום להתפתחות זיהום בעיניים. לכן קיימת חשיבות רבה לשמור על היגיינה וניקיון מקסימליים בכל מה שקשור לעיניים, למגע בעיניים וכמובן לעדשות המגע אותן מכניסים ולעין כל יום. טיפול נכון בעדשות מגע חודשיות יאפשרו שמירה על בריאות העין והנאה מהרכבת העדשות במשך כל החודש וניצול מקסימלי שלהן לפרק הזמן המוגדר מבלי להזדקק להחלפה בתדירות גבוהה יותר.

למה חשוב לשים לב בטיפול בעדשות מגע חודשיות?

טיפול נכון בעדשות מגע חודשיות הינו קריטי ומשמעותי ויסייע בין היתר למנוע התפתחות של דלקות וזיהומים בעיניים לכן חשוב לשים לב למגוון דברים כאשר משתמשים בעדשות מגע בעיקר כאלו המיועדות לשימוש ארוך טווח ולא יומי למשל, הקפדה על שטיפת ידיים בצורה יסודית טרם המגע בעדשות, גם טרם ההחדרה לעין וגם טרם ההוצאה. בנוסף לנשים המתאפרות מומלץ לשים את העדשות טרם הנחת האיפור ולא לאחריו, להקפיד על ניקוי יומי באמצעות חומרים ייעודיים מתאימים, שמירת העדשות בחומר ייעודי בהתאם להנחיות היצרן והכי חשוב לא לשכוח להחליף עדשות בתום חודש שימוש ולא למשוך מעבר לזמן המומלץ.

טיפים נוספים מחכים לכם באתר של ioptix

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
רשלנות רפואית – איך זה עובד?
טיפולים בבתי חולים הם אף פעם לא דבר קל. מלבד זאת שמדובר באדם שכבר חולה וחלוש, הוא צורך לעבור בירוקרטיה...
קרא עוד »
נוב 16, 2021
מה ההבדל בין כל המחלקות בבתי האבות?
הבחירה לשבץ אדם בגיל השלישי בבית אבות לפי מחלקה ספציפית כמו בית אבות סיעודי, נקבעת על סמך היכולת שלו...
קרא עוד »
ינו 21, 2019
מחיצות טרספה נגד עובש: להתמודד עם מפגעים בריאותיים בשירותים ציבוריים
כשעסק או מוסד ציבורי נדרשים להקים שירותים ציבוריים, עליהם לחשוב כיצד יהיה ניתן לשמור על המקום מפני...
קרא עוד »
יול 22, 2020