מה אתם צריכים לדעת על עדשות מולטיפוקל

עדשות מולטיפוקל

בעולם של היום יש כמות הגונה של אנשים אשר צריכים תיקון של מצב הראייה שלהם. אולי זה בשל העובדה כי יותר אנשים חשופים אל צפייה מול מסכים אלקטרוניים במשך של שעות ארוכות של היום, אבל התוצאה היא כזו אשר מראה בצורה מאוד ברורה כי ישנה עלייה מובהקת בכל מה שמביא אל אנשים את האפשרות לראות בצורה תקינה.

האפשרויות רק הולכות ונעשות יותר מתקדמות עם שלל של ניתוחים שמציעים את האפשרות להפסיק את השימוש בעזרים, לצד שלל של עדשות מגע ועדשות משקפיים שמגיעות עם שכלולים שעושים אותן לדבר יותר נוח מאי פעם לשימוש עבור שלל של מצבים שבהם צריכים תיקון של הראייה. אחת ההתקדמויות הבולטות היא עבור אנשים אשר צריכים פתרון יעיל עבור כמה בעיות של ראייה בעדשות מסוג מולטיפוקל.

>>> הקליקו וגלו פתרונות ראיה מתקדמים

למה צריכים עדשות מולטיפוקל

יש אנשים שיש להם בעיה של רוחק ראייה, אנשים שישי להם בעיה של קוצר ראייה, אנשים שלהם יש בעיה של אסטיגמציה, ואנשים שיש להם סוג של שילוב בין שלושת אלה או שילוב של שניים מאלה בו זמנית. לכן זה בולט לראות כי ישנם אנשים אשר יש להם שני סוגים של משקפי ראייה שבהם הם משתמשים עבור מצב שבו הם צריכים למשל, לקרוא עיתון, ומצב שני שבו הם צריכים להביט לכל מה שנמצא במוקד מרוחק יותר מהמקום שבו הם עומדים.

כאשר ישנה בעיה שכוללת כמה מוקדים שונים של בעיית ראייה הפתרון נכון להיום יכול להיות הרבה יותר נוח בעזרת שימוש עם עדשות שמיועדות בדיוק לכל אלה. עדשות מולטיפוקל הן עדשות רב מוקדיות אשר מאפשרות לשלב בצורה מוצלחת את כל סוגי המרשמים בזוג משקפיים אחד ויחידי.

ישנה תקופת הסתגלות

השילוב הזה של כמה מרשמים עבור כמה סוגים של בעיות ראייה אולי נשמע בלתי אפשרי, אבל בזכות הקדמה ניתן כבר לראות עד כמה אנשים משדרגים לעצמם את איכות החיים על ידי מעבר אל עדשות מולטיפוקל מסוג זה. מכיוון שדובר בעדשות מיוחדות שמצריכות שימוש נכון, זה מאוד חשוב כי האופטומטריסט אשר מבצע את התאמה של אלה יהיה בעל ניסיון ספציפי בסוג זה של עדשות וידע מה לבחון כדי להשיג את התוצאה הכי טובה ויעילה לכל לקוח. יש לקחת בחשבון כי ישנה תקופת התאקלמות די מובנת שיכולה לנוע בין כמה שעות לכמה שבועות.

 

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול ביואורגונומי ללא מגע
באמצעות טיפול ביואורגונומי יכול המטפל לזמן אליו את האנרגיה של המטופל וכך לטפל בחסימות וכאבים פיזיים....
קרא עוד »
אוג 17, 2021
טיפול בצוואר תפוס
אחת הסיטואציות הפחות נעימות שאנחנו יכולים לחוש, היא כשהצוואר שלנו נתפס. מדובר על מצב בו אנחנו לא...
קרא עוד »
אוג 16, 2017
איך להוריד את הבטן
לא אחת מתאמנים רבים ניגשים אלי או שולחים לי הודעות וכל מה שבא להם לדעת זה- איך להוריד את...
קרא עוד »
אפר 13, 2022