אופטומטריסט – כי בריאות העיניים שלכם זה חשוב!

כאשר שליש מהאוכלוסייה הבוגרת סובל מסוג מסוים של לקות ראייה ומידי שנה מתווספים עוד אנשים למעגל, כתוצאה מצפייה ממושכת בטלוויזיה ועבודה מרובה מול מסך המחשב, חשוב שנאתר אופטומטריסט מקצועי ומיומן שיתרום לפתרון הבעיה. אומנם, רבים מין האנשים שסובלים מלקות ראייה חולמים על טיפול להסרת משקפיים בלייזר, אך לא תמיד זה אפשרי מבחינה בריאותית או תקציבית. אופטיקה טל מציגה לקהל הרחב את המסע לראייה מושלמת דרך עיניה של חברת האופטיקה המובילה בעולם, צייס. חברה גרמנית המתמחה בייצור מיקרוסקופים לכל תחומי הרפואה למעלה מ-160 שנה ומתהדרת ביותר מ-200 מליון לקוחות המרכיבים עדשות צייס.

המסע לראייה מושלמת

אופטיקה טל בבעלות אבי עבודי, עושה שימוש נרחב בטכנולוגיה המתקדמת מבית צייס ומציגה באתר http://www.optica-tal.co.il/  סרטים המציגים את המומחיות של חברת צייס בעדשות חכמות שמתפקדות היטב באור יום ובחושך ומחדדות את הראיה בשעות בין הערביים. אופטומטריסט טוב הוא אופטומטריסט שיכול לזהות את הבעיה בעין דרך הסתכלות קצרה ולהתאים ללקוח את העדשות התואמות למצבו ועל ידי כך להעניק לו נוחות וראייה מרחבית כמו שיש לאדם עם עיניים בריאות. באופטיקה טל עובדים עם הציוד המתקדם ביותר ועם המותגים הפופולאריים ביותר בעולם, בכדי לתאם ציפיות עם הלקוח לא רק מבחינה בריאותית, אלא גם מבחינה אופנתית.

עדשות מתאימות

אופטומטריסט בעל הסמכה להתאים ללקוח עדשות ראייה, עדשות מגע, עדשות מגע למקרים מיוחדים, בדיקת ראייה לרישיון נהיגה, פתרונות ראייה לספורטאים ועוד. בחירה של אופטומטריסט טוב תקל עלינו בתהליך, תקצר אותו ותהפוך אותו למהנה. עדשות המשקפיים שלנו אמורות להישאר עימנו לטווח הרחוק ולשרת אותנו למשך תקופה, לכן חשוב לבחור בקפידה עדשות מתאימות שימרו על בריאות העיניים שלנו ויקנו לנו ביטחון עצמי בחיי היום יום. באופטיקה טל יש שימוש במכשור אלקטרוני מתקדם לאבחון מדויק של בעיות הראיה ומתן פתרונות מגוונים.

למידע נוסף בקרו בעמוד גוגל+ של אופטיקה טל.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחכים לכם באופטיקה טל
אין ספק שכל האנשים היו רוצים להמשיך לראות כל החיים שלהם כפי שהם ראו בעבר, כאשר הם היו יותר צעירים, אך...
קרא עוד »
ספט 22, 2013
בעיות קשב וריכוז ודרכי הטיפול
העולם שלנו ממהר להתקדם ולהתפתח ומותיר אחריו שאריות בודדות של אנשים שלא מצליחים לתפוס את אותה רכבת....
קרא עוד »
פבר 25, 2013
למה meni peddi הולכים ביחד?
את המושג פדיקור ומניקור כולנו מכירים לא מהיום, אך לא כולם יודעים מה ההבדל בין השניים ולמה בעצם הם תמיד...
קרא עוד »
ינו 31, 2022