יתרונות של מנדפים

מנדפים

יש יתרונות רבים למנדפים ולכן ניתן לראות שמקומות רבים משתמשים בהם וחלק מהמקומות אף מזמין מנדף בהתאמה אישית על מנת שהוא יתאים בצורה המושלמת למיקום בו מעוניינים להתקין אותו ולצרכים של אותו מקום. במאמר זה נסביר מהם מנדפים ומהם יתרונותיהם.

מנדף- מה זה אומר?

התפקיד של המנדף הוא לפנות מהחלל כל מיני חלקיקים שיכול להוות סיכון לגבי האנשים שעובדים באותו מקום. חלקיקים אלו יכולים להיות חלקיקים של חומרים רעילים, מתנדפים, אבק, כימיקלים שונים ועוד. מנדף תמיד ינטרל השפעה של חומרים באוויר שיכולים להשפיע על מחקרים מעבדתיים, ייצור של כל מיני תרכובות מיוחדות ו/או מוצרים. כל מנדף שמיוצר תמיד יעמוד בתקנים הדרושים והמחמירים ביותר. חברות מקצועיות שמייצרות חלקים אלו מקפידות לעמוד בתקנים הישראליים, אירופאיים ואמריקאים.

מנדפים- ציפיות יתרונות ובחירות

כל אחד שמחליט לרכוש מנדף מעוניין שהוא יאפשר זרימה אחידה של אוויר במהירות מתאימה, שהעלות של המנדף תהיה סבירה, שהוא יהיה חסכוני לנו, שהתחזוקה שלו תהיה מינימאלית ושהוא יהיה עמיד ואמין לאורך זמן. בחירת מנדף מחייבת קבלת החלטות לגבי המידות של המנדף, החומרים מהם הוא יהיה עשוי, שהוא יספק הגנה מקסימאלית (כולל מפני אירועים לא צפויים) ושהוא יתאים תקציב של הלקוחות. היתרונות של מנדפים באם לידי ביטוי בדברים הבאים:

  • בטיחות- המנדף מסלק כל מיני חלקיקים שמסוכנים לבריאותו של האדם ומשאיר את האוויר בטוח לנשימה.
  • מחקר יעיל- המנדף מבטיח ניסוי נקי מכל גורם שיכול להשפיע על אותם חומרים בהם משתמשים במעבדה.
  • התאמה מקסימלית- לחלל של המעבדה ולכל שיטות העבודה שנהוגות בה.
  • נידוף- הנידוף הוא אופטימאלי.

לסיכום, מנדפים חיוניים במעבדות רבות ובמקומות בהם יש סכנה של דליפת חומרים מסוכנים, בכדי לזכות בכל היתרונות שלהם חשוב להתאים את המנדף לצרכים שלכם באותו חלל עבודה.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טיפול אלטרנטיבי בדום נשימה – מה כדאי לדעת?
דום נשימה הוא מצב המשפיע על תהליך הנשימה. זה יכול להיגרם מדום נשימה בשינה, נחירות או שילוב של שניהם....
קרא עוד »
דצמ 13, 2022
מהי רשלנות רפואית?
מדי שנה מוגשים לפתחו של בית המשפט מאות תיקים אשר עוסקים בתחום רשלנות רפואית. במאמר זה נסביר מהי...
קרא עוד »
ינו 25, 2020
איך מגדירים זוגיות טובה
עד גיל מסוים אנחנו מאמינים באגדות ורוצים זוגיות עם סוף טוב, כזאת שמספרים עליה "והם חיו באושר ועושר",...
קרא עוד »
אפר 11, 2021