קולגן

קולגן

קולגן נחשב ללא ספק לאחד מתוספי המזון המוכרים והנפוצים ביותר בארץ ובעולם. מדובר על תוסף מזון המבטיח להאט ואף לעצור את תהליך ההזדקנות, דבר שללא ספק משפיע על רמת הפופולאריות שלו. חשוב להבין כי הקולגן הינו חלבון, המשפיע באופן ניכר על מראה השיער, הציפורניים והעור. כל אחד יודע כי עם הגיל מראה העור מתדרדר, העור הופך לפחות גמיש ופחות מתוח. כמו כן, הישער מאבד את הברק הטבעי שלו והציפורניים נחלשות ומתחילות להישבר. אך חלבון הקולגן יכול לשנות לחלוטין את כל התמונה, היות והוא מסוגל לשפר בצורה משמעותית את המצב. כדאי לדעת כי העור שלנו מורכב מ- 70% קולגן, אך עם השנים הכמות שלו הולכת ופוחתת. לכן תוספת חיצונית של קולגן, יכולה להחזיר את המצב לקדמותו ובכך לגרום למראה עור צעיר יותר, שיער בריא יותר וציפורניים חזקות יותר.

קולגן – כל הסודות שכדאי להכיר

אנשים רבים אינם מודעים לכך, אך למעשה שמירה על אורח חיים בריא, הכוללת שינה מספקת, פעילות גופנית מתונה וכמובן תזונה מאוזנת ובריאה (קראו על דיאטה מהירה), יכולה להאט את ההידלדלות הטבעית במאגרי הקולגן. אך אנשים שאינם מקפידים על כך, עלולים לגלות במהרה כי העור שלהם מתחיל להתקמט והשיער נחלש ומתחיל לנשור. החדשות הטובות הן, שניתן היום לצרוך קולגן ממקור חיצוני, על מנת להאיץ את תהליך חידוש תאי העור, ובכך להבטיח עור מתוח, צעיר ובריא יותר. הדבר נכון גם לגבי מראה הציפורניים ומראה השיער, היות והקולגן מהווה חלק ניכר גם מרקמות התאים האלו. אך על מנת לקבל את התוצאות המושלמות ביותר, יש צורך לרכוש קולגן איכותי, שנספג היטב בגוף ומספק תוצאות מוכחות. המחקרים מראים כי הקולגן האיכותי ביותר מופק מדגים, היות והוא מסוגל להיספג באיכות של פי 1.5 יותר, מאשר קולגן המופק מעוף או מבקר. קולגן זה יכול לתרום למראה העור, לזירוז החלמה של פצעים ואף להפחתה של תהליכים דלקתיים בגוף.

מי יכול להרוויח מצריכה של קולגן איכותי?

כל אדם שמעוניין לשפר את מראה העור, הציפורניים או השיער שלו, חייב לצרוך קולגן איכותי. צריכת קולגן יכולה להזין את רקמות העור ובכך ליצור מראה מתוח ובוהק יותר. כמו כן, הקולגן יכול לסייע לכל מי שסובל משחיקת סחוס או מפציעות אחרות.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
זה לא גורל להיות אדם שנוחר
יש לא מעט סיבות שעלולות לגרום לזוגיות שלנו לא להתנהל כפי שציפינו, כאשר חלק מהן רגשיות אך חלק מהן יותר...
קרא עוד »
יול 15, 2016
ביטוח תאונות
ביטוח תאונות מעוניינים לדאוג לכך שתשיגו לעצמכם ביטוח תאונות אשר יבטיח את קיום החיים שלכם בעתיד...
קרא עוד »
אוק 25, 2016
איך לבחור ביטוח בריאות
פתגם נפוץ בפי רבים אומר "העיקר הבריאות". המשפט הקצר הזה אומר אמירה כל כך נכונה שבאה לומר שכל מה שלא...
קרא עוד »
דצמ 06, 2021