מחולל חמצן

מחולל חמצן

מחולל חמצן, הוא מכשיר רפואי שנותן חמצן נוסף לנצרכים לו. הרופא שלכם, עשוי לרשום לכם אחד כזה, במידה ויש לכם מצב בריאותי שגורם לרמת החמצן שלכם לרדת נמוך מדי. אז מה עוד אתם צריכים לדעת על מחולל החמצן?

מחולל חמצן

מחולל חמצן הוא מרכיב חשוב בבית חולים ובמקומות ציבוריים והוא יכול לעזור מאוד לאנשים עם בעיית חמצן. מכשיר זה, יכול לעזור לחלק מהאנשים שיש להם קשיי נשימה עקב תנאים כמו:

  • אסתמה
  • סרטן ריאות
  • שפעת
  • קורונה

אתם צריכים לקבל את אישור הרופא שלכם, לפני שאתם קונים או משתמשים ברכז חמצן. שימוש במחולל חמצן ללא הדרכה או מרשם, יכול להיות מסוכן. אם הרופא חושב שזה עשוי להתאים לכם, הוא יודיע לכם כמה חמצן לקחת וכמה זמן להשתמש במכשיר.

איך זה עובד?

מחולל חמצן, אינו אותו דבר כמו מיכל חמצן, המספק חמצן נוזלי או גז. במקום זאת, הרכז הוא מכונה שמושכת את האוויר סביבכם ומסננת את החנקן שבו.

צינור דק העובר מהמכשיר אל הפנים שלכם, נותן לכם חמצן מטוהר דרך שתי צינורות הממוקמות מתחת לנחיריים שלכם. יש אנשים שמשתמשים במסכת פנים כדי לקבל ריכוז וזרימת חמצן גבוהים יותר.

כיצד אוכל להשתמש במחולל חמצן בבית?

הרופא שלכם, עשוי לרשום לכם שימוש במחולל חמצן, אם אתם צריכים חמצן קבוע בזמן שאתם בבית או ישנים. מכשיר זה פועל על חשמל, אז אתם צריכים להשאיר אותו מחובר כל הזמן כדי שהוא יעבוד כמו שצריך. 

שימו לב: אם אתם מוצאים שמכשיר זה מגדיל את חשבון החשמל שלכם, אתם יכולים לומר לחברת החשמל שאתם מפעילים ציוד רפואי ולשאול אם הם יכולים לתת לכם הנחה.

נכתב בשיתוף אריאל מדיק הדרכות וציוד רפואי

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שיטות אבחון אבנים בכליות
אבנים בכליות הן מצב שכיח, כואב ועלול לסכן חיים. הם נוצרים כאשר השתן הופך מרוכז מדי ומתגבש לכדי גביש....
קרא עוד »
דצמ 11, 2022
הכוחות הנסתרים של אנשים רגישים מדי: מדריך ידידותי
בעולם שלעתים קרובות חוגג קשיחות וחוסן, לפעמים אפשר להתעלם מהתכונות של אנשים רגישים מדי או לא להבין...
קרא עוד »
אוק 14, 2023
טיפול זוגי באזור מודיעין והשפלה
לא פעם ולא פעמיים, זוגות עשויים להזדקק לטיפול זוגי - בין אם במהלך הנישואים או אף לפני כן....
קרא עוד »
יול 20, 2015