החלפת מפרק ירך

החלפת מפרק ירך

החלפת מפרק הירך, נעשה על ידי ניתוח המפרק בין אם הוא שחוק או פגום. המנתח מחליף את המפרק הישן במפרק מלאכותי (תותב). ניתוח זה עשוי להיות הבחירה הטובה ביותר לאדם ששבר ירך או שמתחיל להרגיש כאבים חזקים בגלל דלקת פרקים.

החלפת מפרק ירך

סוגים שונים של דלקת פרקים עלולים להשפיע על מפרק הירך: כאשר הרופא מוצא לנכון שיש החמרה בתופעות הלוואי של הדלקת, הוא עשוי להורות על החלפת הירך בירך מלאכותי ולהתאים לכם את הטיפול המתאים. קבלו מידע נוסף בנושא.

דלקת מפרקים ניוונית

זו מחלת מפרקים ניוונית הפוגעת בעיקר במבוגרים בגיל העמידה. תופעה זו עלולה לגרום להתמוטטות סחוס המפרקים ולעצם הסמוכה בירכיים. מחלה זו היא מהשכיחות יותר שיש בגיל העמידה והטיפול בה הוא פשוט ואינו מסוכן.

דלקת מפרקים שגרונית

סוג זה של דלקת פרקים גורם לדלקת של רירית המפרק. זה גורם לנוזל סינוביאלי נוסף, העלול להוביל לכאבים קשים באזור. רופא ייתן את הטיפול הטוב ביותר ואם אתם חוששים מכך, נסו להתייעץ עם רופא מומחה ולקבל ממנו סקירה על האפשרויות העומדות בפניכם, זאת בהתאם למצב הספציפי שלכם.

דלקת מפרקים טראומטית

זוהי דלקת פרקים הנגרמת מפציעה. דלקת זו עלולה גם לפגוע בסחוס הירך ולגרום לטיפול ארוך עליו ימליץ רופא מומחה בלבד. דלקת זו היא מוכרת בעיקר לאנשים בגיל העמידה והיא מטופלת בצורה מהירה יותר מאשר ניתוחים אחרים.

מטרת ניתוח להחלפת הירך

מטרת ניתוח החלפת מפרק הירך, היא להחליף את החלקים במפרק הירך שניזוקו. החלפה זו גם עוזרת להקל על כאבי מפרקים שאינם ניתנים לשליטה על ידי טיפולים אחרים. דרך זו היא היצירתית ביותר כדי להימנע בטיפולים אחרים וקשים יותר.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עורך דין נכי צהל – איך בוחרים את המשפטן הנכון?
נכה צה"ל הוא אדם שנפגע בשירות הצבאי שלו או במלחמה. אבל נכים רבים מוצאים עצמם נלחמים על הזכויות שלכם...
קרא עוד »
אוג 01, 2022
ד"ר פישר – לעולם בעקבות השמש
המותג ד"ר פישר הוא שם ידוע והוא שם דבר בתחום מוצרי ההגנה על העור מפני נזקי השמש והקרינה. מוצרי...
קרא עוד »
אוק 26, 2016
קביים לידיים חופשיות
הקביים הגבוהות המוכרות לנו, אינן מאפשרות למטופל לבצע פעולות בסיסיות בחיי היום יום ולכן יוצרות תסכול...
קרא עוד »
יונ 03, 2020