הפריה חוץ גופית

הפריה חוץ גופית

מה זה הפריה חוץ גופית? למי זה מתאים? ומתי כדאי לפעול ולפנות לרופא מומחה בתחום הפוריות? אם אתם מייחלים לתינוק ראשון או רוצים להרחיב את המשפחה – כדאי להמשיך ולקרוא את המאמר הבא.

הפריה חוץ גופית – התהליך

תהליך הפריה טבעית מתרחש על ידי ביצה שמשתחררת מהשחלה, נקלטת בחצוצרה ומופרית על ידי תא זרע. זאת לאחר קיום יחסי מין. הביצית עוברת מספר חלוקות במשך 3 ימים ומשתרשת בדפנות הרחם. מכאן ממשיכה התפתחות של הביצית לעובר. 

הפריה חוץ גופית IVF קורית בתהליך רפואי בו יוצרים מספר רב של זקיקים בשחלות ולאחר מכן מבצעים שאיבת ביציות אל צלחת מעבדה. בשלב הבא  מופרית הביצית בתאי זרע בתהליך מעבדתי, תוך שברגע שחלה הפריה: הביצית נחלקת למספר חלקים ומתחילה בתהליך קדם עובריים. לאחר 72 שעות בדרך כלל מוחזרת הביצית לרחם להמשך התפתחות, זאת לאחר התאמת תהליך הורמונאלי מתאים. משם מתחילה התפתחות של הריון תקין.

בחירת מומחה בהפריה חוץ גופית 

בארץ ובעולם יש לא מעט מומחים בביצוע תהליך מסוג זה. כדי לבחור באיש המקצוע הנכון חפשו אחר רופא מומחה בגינקולוגיה וילודה. חשוב לבחור את מי שהתמחה במרפאות הטובות ביותר בארץ ובעולם ואת מי שיכול לייעץ לכם ולהציע לכם טיפול נכון ומותאם אישית.

 שימו לב שאתם בוחרים מומחה עם המלצות להפריה חוץ גופית ווודאו כי הטובים ביותר מטפלים בכם ויכולים להגשים לכם את המשאלות החשובות ביותר בחייכם. כך תוכלו להגשים את החלום של הולדת תינוק ואין זה משנה באיזה מערכת יחסים אתם נמצאים או מתי תרצו להרות. 

קראו על הקפאת ביציות ד"ר איליה בורד

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרמת חזה
אחד מהניתוחים היותר פופולריים שנשים בכל העולם מבצעות, הוא ניתוח להרמת חזה. ישנן סיבות רבות לכך שנשים...
קרא עוד »
ינו 27, 2021
ביטוח בריאות – איך זה עובד
לא מעט אנשים מבטחים את עצמם כיום במגוון ביטוחים שונים שמטרתם היא להבטיח להם חיים נוחים יותר, שלוים...
קרא עוד »
יול 24, 2019
ספירולינה טריה – כל מה שצריך לדעת
אצות ספירולינה הפכו למוצר חיוני עבור כל מי שרוצה לחזק את מערכות הגוף. האצות - שגדלות במים מלוחים או...
קרא עוד »
מאי 06, 2020